BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar heb jij die 'berenklauwen' vandaan?
 
Ik had die bear paws, maar heb ze snel weer weggedaan, was er niet tevreden over.
 
@Jord, ik heb ze meegenomen uit USA. Ik vind ze 10x beter dan 2 forken. Veel sneller en makkelijk schoon te maken.

Er is ook een versie van metal. Die schijnt ook goed te zijn maar heb ik zelf nooit in handen gehad. Misschien noskos wel?

 
oh btw noskos, ik heb ook nooit beer can chicken gemaakt. Dat is leuk. Daar ga ik mij even in verdiepen. En binnenkort uitproberen, en fotos posten natuurlijk. Thanks!
 
Ik ken de metalen wel, maar heb ze niet vast gehad. Ik gebruik tegenwoordig van die zwarte Dexter's Lab handschoenen om te pullen. True2BBQ heeft ze in zijn assortiment.
 
noskos zei:
Ik had die bear paws, maar heb ze snel weer weggedaan, was er niet tevreden over.

Dennis, wat gebruik je tegenwoordig dan waar je WEL tevreden over bent?
Ik wilde voor $ 12,95 zo'n setje bear paw uit USA laten meekomen maar jouw opmerking zet me even aan het denken....
Afgelopen weekend heb ik zelf 2 normale vorken gebruikt, maar wat mij betreft mochten de draadjes wel wat grover zijn.
Benieuwd naar je feedback  ;)
 
oeps, ik zie nu ook al je antwoord, zover had ik het oude draadje niet afgelezen..maar wie weet is dat nu ook al weer anders?
 
Ik gebruik tegenwoordig van die zwarte Dexter hanschoenen. True2BBQ heeft die in de shop. Werkt perfect.
 
dank voor feedback, ik heb juist gisteren bij Hugo bestelling geplaatst, misschien kan het nog mee met de levering... :)
 
Alabama is back in town!

Je hebt niet stil gezeten ziet er erg goed uit allemaal!


Alabama zei:
De koe heb ik door, en die komt er snel aan. Maar moet nog heel even wachten want volgend weekend ga ik Southern Style BBQ leren van Harry!

Je bedoelt natuurlijk "ga ik Southern Style BBQ leren aan Harry! " ;)
 
Nosmo zei:
Alabama is back in town!

Je hebt niet stil gezeten ziet er erg goed uit allemaal!


Alabama zei:
De koe heb ik door, en die komt er snel aan. Maar moet nog heel even wachten want volgend weekend ga ik Southern Style BBQ leren van Harry!

Je bedoelt natuurlijk "ga ik Southern Style BBQ leren aan Harry! " ;)

Eh deze info is al een jaar oud... Kijk maar naar de data van de berichten ;)
 
RedFox zei:
oeps, ik zie nu ook al je antwoord, zover had ik het oude draadje niet afgelezen..maar wie weet is dat nu ook al weer anders?

Verdorie, ook niet gezien :-[, het was nog vroeg he! , Alabama has left the forum dus.
 
lekker broodje hoor!
 
mensen, waarom reageren we op dit draadje, is al een dik jaar oud  :)
 
En op slot...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan