Beef en Steak

Portobello salone di parrucchiere

ROJspd

Sprokkelaar
Ach laten we ook een poging wagen voor de fotowedstrijd. Je loopt in de lokale supermarkt en je ziet twee portobello's liggen. Twee voor 1 euro goedkoper ga je het niet vinden. Je hebt nog wat pulled pork over en het onderwerp is kaas.

Ik heb het volgende bedacht:

DSC_7497_zps365e840e.jpg

Wij nemen de eerder genoemde ingredi?nten plus ribbelfrites.  :D

DSC_7499_zps3bcf4c48.jpg

Stapelen! Portabello iets voorgegaard op de WGA, patatjes erop, pulled pork en aftoppen met Goudse kaas.

DSC_7538_zpsfc7aedc0.jpg

Hierbij het bewijs dat het van de bbq komt. Vrouwlief durfde het niet aan en koos vrijwillig voor een gevulde portobello met gehakt.

DSC_7542_zpsa00f43ea.jpg

Het eindresultaat.

Een Portobello salone di parrucchiere oftewel een portobello kapsalon (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_(gerecht)).
De smaak echt verrassend lekker. Vrouwlief had spijt van haar keuze. De stevigheid van de portobello geeft een goede basis aan het gerecht. De smaak hiervan is lekker en neutraal en geeft de pulled pork alle ruimte om als smaakmaker te fungeren. De patat geeft een lekkere bite. De gesmolten kaas maakt het af. Altijd lekker uitgeharde kaas, tosti restjes zijn ook altijd het lekkerst.

Heerlijk die titel :D

mooie foto's, jammer dat ik geen schimmels eet ;)

Fotografie is een hobby van mijn vrouw. Gelukkig. Ik wordt altijd gek van die instellingen. Ik zet hem altijd op "auto", maar dan is die kwaliteit toch altijd minder.

Ziet er lekker uit.... En creatief!

Portobellootje kapsalon.... Ik vind 'm geniaal.
Leuk gemaakt!

mooi bedacht, ik kan me heel goed voorstellen dat het lekker was

Ik denk dat ik dat wel zal lusten alleen nog een uitnodiging.

Leuk gedaan, een keer iets anders dan de PP kroketten, loempia's en bitterballen

Mooi en Smakelijk!! :)

Ziet er goed uit lust dit ook wel paddestoelen zijn altijd smakelijk.

Dit ziet er heerlijk uit!

Terug
Bovenaan Onderaan