BasBQ
Beef en Steak

Pork is in the air....

7 kilo as op 6 kilo kolen :)
 
dat is ?cht huilen met zoveel as!
smileybw42_zpsdcfccc23.gif


 
Het lijkt er bijna op Noskos! ???
Maar eerlijk is eerlijk, het vertekent ook wel een beetje op de foto, omdat het gedeeltelijk op het kolen rooster blijft liggen. Maar veel is het wel! :eek:

Ondertussen is het feestmaal al weer voorbij en was een groot succes!

Gezellig samen het vlees uit elkaar pulken
byqy2unu.jpg

Om de een of andere mysterieuze reden "verdwijnt" er dan al een deel van het vlees..

Maar er was (meer dan) genoeg
evygavum.jpg


Coleslaw erbij maken
e8eqe3et.jpg


Lekker op een broodje met Huddie's saus erbij
tanade7e.jpg


En ik had nog aardappels gepoft
hudagapy.jpg


Uiteraard is niet alles opgegaan, maar dat vriezen we in en komt op een later tijdstip wel weer goed.

Bedankt voor de interesse en de mentale ondersteuning!
 
Dat zijn mooie afsluitende foto's Thor!
Nu lekker nagenieten  ;)
 
Mooie foto's Thor en het zier er allemaal goed uit.
 
Lekker bordje, ik zie nog een pilsje erbij staan ook ! Ik zeg topavond  ;D
 
Even een off topic vraag Thor, gebruik jij een gratis Tapatalk voor je foto's? Want ik gebruik het ook en dan zie ik niet die tapa icoontjes in de foto's.
 
Lekker hoor!
 
Toch goed gelukt en niet zoveel as over . :-B
 
@Noskos; ik gebruik inderdaad gratis Tapatalk 2 voor BlackBerry10 vanaf mijn Z10.

 
Misschien een beetje moeizame maar toch mooie sessie. Nu je er zo hard voor hebt moeten werken, smaakt de PP nog lekkerder dan als het te makkelijk gaat  ;)
 
Ach we moeten niet overdrijven: "moeizaam" was het zeker niet  ;)
Ik heb alleen een keer de bak van de ProQ helemaal leeg moeten maken en een nieuwe "minion" moeten opstarten. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, dat kokosbriketten zoveel residu opleveren dat ze zichzelf zo verstikken. Met de Terlanco's die ik normaal gebruikte, redde ik het makkelijk een 20 uur de ProQ op temperatuur te houden
Verder verliep de sessie nergens abnormaal en was het resultaat helemaal top! Een blije (kinder)gezichten maken uiteindelijk alles weer goed!!  :D
 
OK, dan zal daar het verschil in zitten. Vroeg me al af waarom je die watermark er in had staan.
 
Klopt Noskos, als ik een foto upload krijg ik de keuze of ik de foto door Tapatalk gehost wil hebben. Dan komt er dus een icoontje in...
 
Gefeliciteerd Thor. Allereerst met je nichtje, en daarnaast natuurlijk met je fantastische sessie PP.

Herkenbaar ook hoor, die verdwijnende stukjes vlees. Bij mij ook als ik BCC of spare ribs maak.

Geen flauw idee hoe dat kan :D
 
Mooie sessie en goed om te zien dat het goed gekomen is......
Idd jammer van het as, maar weer een ervaring rijker..... je hebt er weer een mooi verhaal bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan