Dit projectje lag al een tijdje op de plank en omdat mijn vrouw en ik saampjes kerstavond zouden doorbrengen en daar graag een paar MOINK balletjes bij wilden leek me dat ideaal om op de BGE mini te maken.
Ik heb een strip aluminium gehaald om daar vier "haakjes" van te buigen.
Als steen heb ik een keramische steen die ik nog heb van mijn kamadojoe. Waar ie voor dient? Dat stond er niet bij... Ik vermoed dat het een broodsteen moet zijn ofzo... Hij past perfect in de mini, dus zo werd een idee geboren.
MOINKs erop en gaan met die banaan.... Temperatuur mooi stabiel en haalde de 175 graden ook, dus hij werkt! Maar... O o o domme Gerard, 175 is veul te hoog voor die ballen!!!!!!!
*Verstandsverbijstering*
Resultaat: ik heb zwarte ballen...
Conclusie: platesetter werkt naar wens
Ik heb een strip aluminium gehaald om daar vier "haakjes" van te buigen.

Als steen heb ik een keramische steen die ik nog heb van mijn kamadojoe. Waar ie voor dient? Dat stond er niet bij... Ik vermoed dat het een broodsteen moet zijn ofzo... Hij past perfect in de mini, dus zo werd een idee geboren.

MOINKs erop en gaan met die banaan.... Temperatuur mooi stabiel en haalde de 175 graden ook, dus hij werkt! Maar... O o o domme Gerard, 175 is veul te hoog voor die ballen!!!!!!!
*Verstandsverbijstering*
Resultaat: ik heb zwarte ballen...

Conclusie: platesetter werkt naar wens