Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Fumarole zei:Overigens merk ik dat ik een beetje off topic ga, sorry Ener!
Zoals jij 'm maakt heb ik het ook vaak gedaan. Altijd prima.
Maar pak voor de grap eens die van mijn plaatje en laat me dan weten wat de daarvan vindt. Ik ben benieuwd.
Zet dat volgende keer ook even in de startpost aub. Nu is het net alsof ik speciaal een topic hierover gemaakt hebFrits zei:We dwalen af... ik ga dit draadje splitsen.
coelho zei:Zet dat volgende keer ook even in de startpost aub. Nu is het net alsof ik speciaal een topic hierover gemaakt hebFrits zei:We dwalen af... ik ga dit draadje splitsen.![]()
DanBras zei:Boldeagle +1
Als Indo doe je mij over het algemeen geen plezier met de Indische keuken (yep, hoe gek wil je het hebben).
Maar na het proberen van vele varianten kant-en-klaar-pindasaus (of wat daar voor door moet gaan) is de conclusie erg simpel; niets beters dan originele home-made pindasaus volgens oud-Indisch recept. Er is geen enkele commerci?le kant-en-klaar oplossing die ook maar enigzins in de buurt komt.
Kant-en-klaar kan best lekker zijn (smaken kunnen gelukkig verschillen), maar qua smaak is het dan geen Indische pindasaus.
Dat gezegd hebbende; ook ik ben in de regel zo lui mogelijk. En als ik dan quick 'n dirty pindasaus wil maken, dan is de Wyko (de pasta, niet de kant-en-klare) ook mijn keus. Maar deze tweak ik dan wel met een flinke portie Ketjap Manis A (onze voorkeur, want ook in Ketjap Manis zit smaakverschil) en een flinke scheut vlammetjessaus. I.p.v. vlammetjessaus kan je uiteraard ook een paar eetlepels sambal oelek gebruiken.
Niet de real deal maar gaat aardig in de goede richting.
Ik zie deze sauzen altijd bij de Sligro staan, maar liep er tot nu toe altijd voorbij. Maar als iemand met zulke lekkere babi pangang zegt dat deze lekker zijn, dan gaat er de volgende keer dus zeker wat in het winkelwagentjeMrMannetje zei:Ik gebruikte vroeger dan ook wel Wijko tot ik die van Rimboe had ontdekt!
Zeker eens het proberen waard : http://www.rimboe-sauzen.nl/de-sauzen
DanBras zei:Ik zie deze sauzen altijd bij de Sligro staan, maar liep er tot nu toe altijd voorbij. Maar als iemand met zulke lekkere babi pangang zegt dat deze lekker zijn, dan gaat er de volgende keer dus zeker wat in het winkelwagentjeMrMannetje zei:Ik gebruikte vroeger dan ook wel Wijko tot ik die van Rimboe had ontdekt!
Zeker eens het proberen waard : http://www.rimboe-sauzen.nl/de-sauzen![]()
Boel0037 zei:Tja bij tijdgebrek absoluut weijko. Maar als het om smaak gaat absoluut zelf gemaakte. Tegenwoordig maak ik vaak grote batch die ik dan in porties invries werkt heel goed.