BasBQ
Beef en Steak

pindasaus wijko of zelf maken

Frits zei:
coelho zei:
Frits zei:
We dwalen af... ik ga dit draadje splitsen.
Zet dat volgende keer ook even in de startpost aub. Nu is het net alsof ik speciaal een topic hierover gemaakt heb :)

Dat had ik inderdaad kunnen doen, sorry.

Door je bericht in het recept van Rene te zetten ging het gelijk niet meer over het recept van Rene maar over het feit dat jij Wijko beter vindt dan zelf gemaakt. Dat wordt draadkapen genoemd en dan wordt de boel gesplitst, want Rene heeft er niet om gevraagd om zijn recept te laten vergelijken.
En daar heb jij dan weer gelijk in. Sorry Rene en sorry Frits :) Ik zal er volgende keer wat beter op letten. Had niet gedacht dat het een welles/nietes zou worden.
 
Nee heb daar eigenlijk geen last van. Gewoon na het maken de volgende dag in plastic bakjes en dan in de vriezer.
 
Boel0037 zei:
Nee heb daar eigenlijk geen last van. Gewoon na het maken de volgende dag in plastic bakjes en dan in de vriezer.

Doe ik ook, en gaat prima. Zachtjes opwarmen, gaat het helemaal goed.
 
Ener zei:
Ik vind de kant en klare sauzen die ik geproefd heb allemaal te zuur.

Dat is precies ook mijn mening. De meeste kant en klare sauzen zijn te zuur.

Hoe zit dat met de Wijko variant? Ik begrijp dat die, en dan specifiek de variant die je zelf moet mengen met water/melk, wel aardig smaakt? Of is die ook zo zuur?

En zeker: alleen maar als ik geen zin heb om zelf te maken, want inderdaad smaakt zelfgemaakt altijd het beste :)
 
Hier spreekt een indo uit ervaring.....zelf gemaakte pindasaus met een beetje sambal erin HEEL LEKKER!!
 
Wel leuk dat een topic van een jaar oud succesvol gereanimeerd wordt :))
 
Ach, met deze reactie al 5 reacties, lijkt mij toch redelijk succesvol, hahahaha
Of gaat de pati?nt toch in de ambulance....
 
Het is ook zo verwarrend dat je geen jaartal bij de datum van de post ziet  :p

Ik heb mijn profielinstellingen dan ook net aangepast zodat het jaartal erbij staat.

Moet er niet aan denken dat ik straks onbewust reanimeer zonder de benodigde opleiding daarvoor te hebben gevolgd  :-O
 
dromer1967 zei:
Het is ook zo verwarrend dat je geen jaartal bij de datum van de post ziet  :p

Ik heb mijn profielinstellingen dan ook net aangepast zodat het jaartal erbij staat.

Moet er niet aan denken dat ik straks onbewust reanimeer zonder de benodigde opleiding daarvoor te hebben gevolgd  :-O

de weergave van de datum kun je zelf instellen hoor  ;)
 
Altijd zelf maken...

Maar..... even snel iets halen is wijko toch de lekkerste ( vinden wij )
 
Inmiddels de Wijko geprobeerd (die je zelf met water moet aanmaken) en deze smaakt helemaal niet gek voor als ik eens geen zin heb om het zelf te maken :)

Vooralsnog is dit ook de enige uit de winkel die niet zo (vies) zuur is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan