BasBQ
Beef en Steak

Philly Cheese Steak

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Gisteren stonden Spare Ribs op het menu. Aangezien vrouwlief geen zin had in 'weer' spare ribs (hoe kun je daar nou geen zin in hebben?) heb ik deze voor mezelf en een maat van mij gemaakt. Voor vrouwlief had ik iets anders bedacht. Vroeger had je bij New York Pizza een Philly Cheese Steak pizza. Die nam ze altijd. Waarom dus niet eens zo een steak in zijn daadwerkelijke vorm maken? Zo gezegd, zo gedaan!

Biefstuk gehaald en kort ingevroren. Dat maakt het snijden in dunne plakjes een stuk makkelijk. Vervolgens olijf olie, peper en zout ermee gemengd.

Photo19-01-13164536.jpg


Vleesch is direct op de BBQ gegaan, een minuut per kant gegrild. Bij Philly Cheese steak horen ook uien, champignons en pepers. Omdat vrouwlief het laatstgenoemde ingredi?nt niet heel erg gewaardeerd heb ik uien en champignons met beetje knoflook gebakken. Dit was het resultaat van de maaltijd van vrouwlief. Op broodje zit nog veul cheddar:

Photo19-01-13170839.jpg


Photo19-01-13170904.jpg


Photo19-01-13170850.jpg


Vrouwlief vond het een heerlijk maaltijd. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel heul benieuwd ben geworden naar dit smakelijk broodje. Volgende keer maak ik er twee. Voor de mensen die willen weten hoe onze maaltijd eruit zag, toch weer even een fotootje:

Photo19-01-13171009.jpg


Photo19-01-13171003.jpg


Ook geen straf! Ribjes worden beter en beter qua smaak. Bijna de perfect rib gevonden!
 
Mooi broodje hoor!
 
Heerlijke broodjes, heb ze eens bij iemand gegeten die er een soort jus met zwarte peperkorrels overheen goot.
( was geen peper saus maar echt soort van jus) heerlijk! Heb net gegeten maar krijg alweer honger.
 
dat is een heerlijk broodje geworden
 
Eerst zo'n broodje, en de ribs een uurtje later. Dat zou voor mij goed werken. Lekker heerlijk!
 
Ziet er lekker uit. Maar ik zou toch de ribs nemen.
 
Broodje en ribs zien er goed uit, ik denk dat ik ze allebei wel gelust had ;)

 
Heerlijk broodje maar de ribbel mogen er ook zijn :)
 
Helemaal niks mis mee zeg ik.....Mjam
 
Ziet er erg lekker uit, zowel de ribs als het broodje.
 
Lekkah!!!
 
wow, zier er tip-top lekker uit! en ook mooie foto's
 
Ik ga ook voor de ribs maar de keus is lastig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan