BasBQ
Beef en Steak

Onze eerst PP sessie

Tot nu toe wel Structor. We mogen nu de eerste gaan pullen........ eindelijk!!!  :D

Een bak Jupiler verder by the way.  :p
 
Hahaha een bak WePulled inderdaad!

We hebben Noskos wedstrijd variant net soldaat gemaakt. Man man man wat een smaak bom.

Mijn eerste PP ervaring was overigens niet zo'n goeie. Op het vliegveld van Memphis tussen twee vluchten door snel een broodje. Ik dacht toen nog als dit met liefde en zorg was klaar gemaakt dan was het zeker een beleving...... Nu weet ik hoe het moet zijn  :)

En Mr. Fox, hoe staat het met die van jou?
 
Zo een paar broodjes achter de kiezen, tijd voor weer wat foto's.

Alsof je een hele mooi fles Bourgougne open maakt, die geur!

IMG_3831_zpsae9b4a19.jpg


En klaar, ik zeg genoeg voor een weeshuis. Ik ben blij dat mij vriezer ook honger heeft.

IMG_3833_zps036258cb.jpg


En dan het huzarenstukje. Op een broodje met een eindsaus van Sweet Baby Ray, Appelsap, Wourchester en Basterd. Coleslaw is Noskos zijn Memphis Mosterd variant.

IMG_3838_zps4a768b93.jpg


Ik moet zeggen op wat temperatuur issues na is het een mooie dag geweest met veel leerzame momenten, ups en downs, een lach en een traan. Maar we hebben gruwelijk lekker genomd. En dan te bedenken dat er nog zo'n unit in een koelbox ligt te soezen..... pfffff later misschien.
 
Die broodjes PP zien er zeer lekker uit, prima dag voor jullie!
 
Hele mooie sessie!! Wel wat stress als je thermometers je zo laten zwemmen in onzekerheid bij een gerecht dat staat of valt met de juiste temperatuur...
 
@ Jappert: proficiat met je knorretje, dik verdiend!!
 
Ziet er errug lekker uit! Gefeliciteerd en weet dat je nu hooked bent ;)
 
Gefeliciteerd met je knor, en fijn dat het ondanks de stress toch zo goed is gelukt.
 
Geweldig om iedere keer de verslagen te lezen over PP. Heb zojuist een procureur uit de vriezer gehaald om ergens deze week, ik hoop woensdag, mijn eerste PP te gaan maken. Voor nu alvast dank voor alle info die ik hier maar ook vanuit andere draadjes heb gelezen :)
 
structor zei:
Mooie sessie en lekkere broodjes PP. gefeliciteerd met je knorrie!

Enne hoezo stress, ik heb onze jappert alleen maar biertjes zien happen.

Dat is een teken van stress, normaal drinkt hij alleen vlierbessenthee ;)
 
Mooie run met leermomenten, maar die kennen we allemaal wel. Gefeliciteerd met je knorretje
 
Mooie sessie!
 
Misschien nog een leuke tip voor PP left overs. Ik heb zojuist een uitje gefruit in boter, wat bloem er voor een roux. Daarna een flinke scheut runderboullion, flinke scheut rode wijn, aan de kook brengen en dan de PP erbij. Minimaal een uurtje laten pruttelen. Frietjes halen of zelf maken, Belgische mayo erbij..... Te lekker gewoon. Daar kan geen stoofvlees/zuurvlees tegenop.
 
Mooi gedaan hoor!! Proficiat met je knor!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan