BasBQ
Beef en Steak

Nog even nagenieten......

 
 
 

DanBras

Gemarineerd
Berichten
1.563
20140113_184507.jpg


Oeh.....spannend......wat zou daar in het donker zo gloeien.....en belangrijker wat doet het daar?





.......paradise by the headlamp light..... (vals zingend op de melodie van Meatloaf ;) )

20140113_184439.jpg


Na een geweldige dag gisteren, vandaag nog even nagenieten met de kipsateh die ik weer mee naar huis had genomen. Jawel mensen, ondanks wat een aantal van jullie gisteren dachten, was dat toch echt varkenssateh van procureur.

De kipsateh had ik wel bij me maar is niet meer op de Q aangekomen. Iedereen zat al zooooo vol, dat kon er volgens mij gewoon niet meer bij .........plus dat ik geen zin meer had in bevroren klauwen met de stokjes rijgen :p

13896427479741.jpg


13896428087721.jpg


Maar het was nog prima te eten. Dus notitie aan mijzelf......kipsateh is na 60 uur marineren ook nog best te eten :D
 
ze waren zeker weer heeeeeel lekker.....sateh king ;)

enne....kliekjes zijn nooit verkeerd toch.....ik heb nog een klein stukje bacon voor.....zuurkool :)
 
Ik was dus niet de enige die er zo over dacht....

Satehkes met Udon in Chili-sesamolie en little gem met dezelfde olie....

b7b31d62112e5a57dd10f4536f247545_zps9a94999c.jpg

 
Danny ophouden nou hoor :) wat een prima plaatjes. Dat ziet er weer heerlijk uit heb ik helaas allemaal moeten missen
 
Danny wat doe je me aan, heb gelijk weer trek.
 
Lekker hoor, ook op maandag ;)
 
Ik krijg spontaan trek als ik die mooi producten weer zie hier  :)
En uit ervaring hier Danny is ook 72u marineren perfect voor het vlees!
@Ceriel: hoe lang hadden die garnalen in cajun rub gelegen voordat ze gisteren op de Q gingen? Bijzonder mooie pittige smaak!
 
RedFox zei:
Ik krijg spontaan trek als ik die mooi producten weer zie hier  :)
En uit ervaring hier Danny is ook 72u marineren perfect voor het vlees!
@Ceriel: hoe lang hadden die garnalen in cajun rub gelegen voordat ze gisteren op de Q gingen? Bijzonder mooie pittige smaak!
Jorik had de Ragin' Cayun Rub van Steven Raichlen (blz 30/31 sauces, rubs & marinades) uitgezocht, om een uur of 9 zondagmorgen de garnalen op de spiesjes gedaan en gerubt. Volgens mij was het een uur of 2 toen ze geserveerd werden, dus toch gauw een uurtje of 5....
Volgens mij zat er iets teveel peper in, maar ik vond ze ook erg lekker!
P1110003_zps44a0d44b.jpg

P1110004_zps77e1e719.jpg

Als ik het mixje zo zie, zou het ook nog wel eens van de cayennepeper kunnen liggen....
 
Procureur+marinade = sateh. Ik zeg top, doen gewoonomdathetkan :D

En weer iets op de todo ;)
 
Kwijl, vingers glibberen van het toetsenbordxzzxcvbghjm
 
Ik heb al vaker geproefd gewoon heerlijk.
 
jij weet gewoon niet van ophouden he Danny  ;)
 
WAT? Was er nog? Ik zat nog helemaal niet vol! Ik had nog best een laatste stokje kip van je kunnen kauwen en dan had ik 'm later op de avond doorgeslikt, zodra er weer plek was in mijn slokdarm :D
Maar je babi's waren ook weer lekker hoor gozer ;) Ik werd wel een beetje zenuwachtig toen je maatje ineens naast me met zijn worst liep te zwaaien, maar uiteindelijk bleek ook die heerlijk.

Enne, @Ceriel: Jorik had ook lekker zijn best gedaan hoor! Ik vond die Cajun rub helemaal lekker. Ga ik zeker ook een keer toepassen op garnalenspiezen. Ik hou van pittig eten, dus wat mij betreft waren ze helemaal perfect! Petje af voor de jonge pitmaster Jorik!
 
Hoezo geen honger, mbv de jagermeister van Piet had ik nog wel een aanval aangedurfd  :p
Ze waren lekker mals Danny, ik dacht ook dat het kip was
 
El Fumarole zei:
Ik werd wel een beetje zenuwachtig toen je maatje ineens naast me met zijn worst liep te zwaaien, maar uiteindelijk bleek ook die heerlijk.
Haha...Ik geloof dat het verstandig is nu mijn mond te houden :D
 
El Fumarole zei:
Maar je babi's waren ook weer lekker hoor gozer ;) Ik werd wel een beetje zenuwachtig toen je maatje ineens naast me met zijn worst liep te zwaaien, maar uiteindelijk bleek ook die heerlijk

Ik krijg hier een heeeel raar idee bij. Heb ik al eens vermeld dat ik visueel ben ingesteld :-O
 
maroc zei:
El Fumarole zei:
Maar je babi's waren ook weer lekker hoor gozer ;) Ik werd wel een beetje zenuwachtig toen je maatje ineens naast me met zijn worst liep te zwaaien, maar uiteindelijk bleek ook die heerlijk

Ik krijg hier een heeeel raar idee bij. Heb ik al eens vermeld dat ik visueel ben ingesteld :-O
Vingers in oren, ogen stijf dicht geknepen en LALALALALALALALALALALA
=))
 
ReneR zei:
maroc zei:
El Fumarole zei:
Maar je babi's waren ook weer lekker hoor gozer ;) Ik werd wel een beetje zenuwachtig toen je maatje ineens naast me met zijn worst liep te zwaaien, maar uiteindelijk bleek ook die heerlijk

Ik krijg hier een heeeel raar idee bij. Heb ik al eens vermeld dat ik visueel ben ingesteld :-O
Vingers in oren, ogen stijf dicht geknepen en LALALALALALALALALALALA
=))

Lol %-( %-( =)) =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan