BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe Jasje BBQ-NL

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Even reclame maken voor mijn eigen blog hoor. Ik verwijs zo nu en dan mensen door naar recepten daar maar ik doe dat meer uit gemak dan om bezoekets te krijgen. Daarbij zijn zowel het Genootschap als BBQ-NL toch een soort van mijn kindjes en voor mij horen ze bij elkaar, zonder de ??n had de ander er nooit geweest. Dus daarom deze schaamteloze reclame :D

Ik heb de layout aangepast omdat de oude niet meer voldeed in deze tijd van tablets en smartphones.

Nog niet alles loopt zoals ik wil, een deel van het menu is nog niet gevuld en ik moet de opmaak van de artikelen nog aanpassen. Maar ik ben al een heel eind.

Mocht je tegen wat geks aanlopen dan hoor ik het graag!

http://www.bbq-nl.com
 
had het al gezien ;) en ziet er weer fris en bij de tijd uit.
 
Je bent er maar druk mee!
 
Ziet er echt super uit hoor! Mijn inspiratiebron is weer up to date!
 
uit ervaring weet ik dat hier f*cking veel tijd in gaat zitten  prachtig hoor
 
Ziet er mooi uit, kan enkel niet direct de zoekfunctie vinden,..... kan ook aan mij liggen hoor.

Verder wel erg wennen met het menu. Denk dat ik de vorige wel iets fijner vond, maar dat ben ik.
 
Mooi hoor! Werkt prima via m'n iphone. Ik vond het vorig kleuren gebruik 'gezelliger' . Maar dat kan aan mij liggen ik kan niet zo goed tegen veranderingen ;)
 
Ziet er mooi uit lekker fris.
 
netjes hoor
 
Even wennen, maar ziet er wel mooi uit :)

 
Hoi Noskos,

Je site ziet er mooi uit en, zoals al genoemd, gaat hier enorm veel tijd in zitten. Dat weet ik omdat ik dagelijks mensen aanstuur om dit soort werk uit te voeren. Ik heb even de vrijheid genomen om wat te testen.
Geen bugs! Gewoon niets kunnen vinden wat niet werkte  :D Superssssss kan ik je inhuren???  :p

Vervolgens kom je op een heeeeeeel gevoelig puntje: smaak. Net als met de Q heeft ieder zijn eigen smaak.
Wanneer je een menuitem aanklikt blijft het dropdown menu staan.
Verder heb ik je site in IE11 en Chrome getest. Allebei nagenoeg gelijk.
Tevens ook op een Windows Phone en een Android toestel en ik moet eerlijk zeggen op mobile devices is de leesbaarheid een stuk beter (vind ik zei de gek!!!!). Dat is eigenlijk het enige puntje.

Keep up the good work!
Dus nogmaals: bovenstaande zijn gewoon tips en zeker geen kritiek.

groundhog~out
 
Ik vind het mooi geworden alleen even een puntje van mij het contrast van de tekst was op de vorige versie beter voor mij duidelijker te lezen [ je kan ook zeggen tegen mij koop een betere bril ]
 
Nice!

Ik weet inmiddels uit ervaring hoeveel werk er in gaat zitten en dat is gewoon belachelijk veel. Zeker als je het ontwerp 'even' in je vrije tijd moet aanpassen. En dan nog maar niet te spreken van alle mogelijkheden die je hebt en waar een keuze uitgemaakt kan worden :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan