BasBQ
Beef en Steak

Nieuw RTL TV programma Op hete kolen

 
 

Langemakki

Stoker
Berichten
358
zag net een oproep..

http://www.rtl.nl/op-hete-kolen/#!/

Wie kan wel een lesje BBQ-en krijgen?
Jeremy, d? outdoor kok van Nederland, maakt het tot zijn missie om elke man om te toveren tot ?king of the grill?!
We zijn op zoek naar mannen die echt een lesje grillen kunnen gebruiken.
Geef je collega, vriend of man op zodat jij eindelijk eens een goed stuk gegrild vlees op je bord krijgt in
plaats van een halfbakken schoenzool.

Aanmeldformulier
https://rtlid.rtl.nl/form/rtl7_ohk_s1_opgeven_2016
 
Wel grappig dat het alleen mannen moeten zijn.
 
Dominique zei:
Wel grappig dat het alleen mannen moeten zijn.

Meer voor mannen zender...... Vond het programma op RTL 4 vorig jaar nu al leuker :)
 
Ben benieuwd wat voor "kneuzen" er worden opgegeven.
Zal wel niemand van dit forum zijn, want ik denk dat veel forumleden aan Jeremy nog een lesje kunnen geven :)

Hoewel er in de oproep wel wordt gesproken over grillen en niet over barbecuen.
 
blefke zei:
Dominique zei:
Wel grappig dat het alleen mannen moeten zijn.
Mannen kunnen niet koken zal het motto wel zijn ;-)

Ik durf wel te zeggen dat de meeste vrouwen niet kunnen  bbq-en, dus daar is ook nog iets te leren. =))
Maar vooruit, ik ga natuurlijk wel kijken.
 
Alle positieve aandacht voor de BBQ is goed!
 
Ren? zei:
Ben benieuwd wat voor "kneuzen" er worden opgegeven.
Zal wel niemand van dit forum zijn, want ik denk dat veel forumleden aan Jeremy nog een lesje kunnen geven :)

Hoewel er in de oproep wel wordt gesproken over grillen en niet over barbecuen.

Vraag me af of ze dat onderscheid wel willen maken. In ieder geval bewust.
 
Maccie zei:
Ren? zei:
Ben benieuwd wat voor "kneuzen" er worden opgegeven.
Zal wel niemand van dit forum zijn, want ik denk dat veel forumleden aan Jeremy nog een lesje kunnen geven :)

Hoewel er in de oproep wel wordt gesproken over grillen en niet over barbecuen.

Vraag me af of ze dat onderscheid wel willen maken. In ieder geval bewust.

De meeste mensen noemen het grillen (aka cremeren) toch ook barbecuen.
 
Ren? zei:
De meeste mensen noemen het grillen (aka cremeren) toch ook barbecuen.

Ja helaas wel en dan zijn er nog gasten die de zwarte zooi eten ook.. Wordt toch wel een leuk programma denk ik :p
 
Ik ga denk ik toch wel kijken.
Lijkt me een komische serie :)
 
Zal eens vragen of iemand mij op wil geven. Word je nooit stommer van
 
We kunnen natuurlijk een mede forumlid opgeven en dan de boel lekker op stelten zetten......
 
Ren? zei:
De meeste mensen noemen het grillen (aka cremeren) toch ook barbecuen.
dat was toch BB-knoeien wat wij  deden en zei gaan doen straks

Maccie zei:
Het promo filmpje was niet niet echt geweldig.
zeg maar gerust allerbelabberste promo filmpje wat ik ooit gezien heb.
een bonk vlees van 30 kilo,,kapbijl,, en een vergasser en voor een bull mastiff  hapklare naturelle vlees bonken  op een koud rooster :p

maar ach dit progamma sluit  naadloos aan bij al die bagger wat al word uitgezonden,,dus ik kijk niet.

en ach  de sponsor van de vergasser betaald en dat zal zeker een geil merk zijn dus...dat telt..
of een B merk net als progamma zelf :D

Dominique zei:
Ik durf wel te zeggen dat de meeste vrouwen niet kunnen  bbq-en, dus daar is ook nog iets te leren. =))
asjeblief nie:;hun hebben binnen hun enigste recht: nl t aanr,,,,,,,,en dat moet blijven.
moet dr nie an denken:,, een vrouw aan mn rookoven X(
laat zij maar lekker binnen naar onzinnige tv kijken zoals: te hete kolen

:D :D :D B-) B-)
 
Gepresenteerd door dezelfde gast die bij dat tuinprogramma z'n Weber neerzet? Nooit zo'n hoge dunk van hem of z'n gerechten. Enige wat hij "goed" deed is dat hij een pulled Pork probeerde te maken zodat ik aan m'n ouders niet weet moest uitleggen wat het was. Ok?, hij maakte het in 4 uur, zonder rookhout of rub, maar ach...

Programma, vermaak maar meer niet.
 
AV zei:
Dominique zei:
Ik durf wel te zeggen dat de meeste vrouwen niet kunnen  bbq-en, dus daar is ook nog iets te leren. =))
asjeblief nie:;hun hebben binnen hun enigste recht: nl t aanr,,,,,,,,en dat moet blijven.
moet dr nie an denken:,, een vrouw aan mn rookoven X(
laat zij maar lekker binnen naar onzinnige tv kijken zoals: te hete kolen

:D :D :D B-) B-)

Het is al misgegaan in 1919, toen we stemrecht kregen.... =))
 
Maccie zei:

Zoals ik in de reacties op fb ook al zei... Je noemt je programma "Op hete kolen" maar je gebruikt een Weber gas bbq. Echt weer RTL op z'n kleinst...

Daarnaast lijkt mij marketing technisch veel rook, grote robuuste Q's en ?chte brandende kolen veel interessanter ipv een grote homp vlees op een tafel gooien. Maar goed  :-S

Holkers zei:
Gepresenteerd door dezelfde gast die bij dat tuinprogramma z'n Weber neerzet? Nooit zo'n hoge dunk van hem of z'n gerechten. Enige wat hij "goed" deed is dat hij een pulled Pork probeerde te maken zodat ik aan m'n ouders niet weet moest uitleggen wat het was. Ok?, hij maakte het in 4 uur, zonder rookhout of rub, maar ach...

Programma, vermaak maar meer niet.

"Diezelfde gast" heeft btw in Roosendaal een prima bbq restaurant... Ik zou hem niet beoordelen op wat RTL van hem verwacht, toevallig een aantal keren met hem gesproken en het is een super toffe kerel hoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan