BasBQ
Beef en Steak

Nieuw RTL TV programma Op hete kolen

Rolaanndd zei:
Maccie zei:

Zoals ik in de reacties op fb ook al zei... Je noemt je programma "Op hete kolen" maar je gebruikt een Weber gas bbq. Echt weer RTL op z'n kleinst...

Daarnaast lijkt mij marketing technisch veel rook, grote robuuste Q's en ?chte brandende kolen veel interessanter ipv een grote homp vlees op een tafel gooien. Maar goed  :-S

Holkers zei:
Gepresenteerd door dezelfde gast die bij dat tuinprogramma z'n Weber neerzet? Nooit zo'n hoge dunk van hem of z'n gerechten. Enige wat hij "goed" deed is dat hij een pulled Pork probeerde te maken zodat ik aan m'n ouders niet weet moest uitleggen wat het was. Ok?, hij maakte het in 4 uur, zonder rookhout of rub, maar ach...

Programma, vermaak maar meer niet.

"Diezelfde gast" heeft btw in Roosendaal een prima bbq restaurant... Ik zou hem niet beoordelen op wat RTL van hem verwacht, toevallig een aantal keren met hem gesproken en het is een super toffe kerel hoor :)

+1

Ik hoor ook goede verhalen over het restaurant (Beer 'n steak) en ondanks dat ik zelf in Roosendaal woon, ben ik er nog nooit geweest.

Binnenkort toch maar eens een keer binnenstappen. B-)
 
Ik woon ook in Roosendaal en ik vind beer n steak een prima restaurant!! Ben er al paar keer geweest en zou er zo weer naar toe gaan. Lekker en goed eten met lekkere biertjes. Hij komt soms ook het restaurant in om een praatje te maken. Prima kerel!
Hij staat zelf heel de avond achter de offset smoker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan