Heb de knoop dan toch doorgehakt en beslist om ervoor te zorgen dat ik bij minder goed weer, zoals het nogal veel voorkomt in ons belgenland, droog kan staan. De tijd van de oude parasol erboven te plaatsen en dan terug te gaan halen op de straat bij een windvlaag is nu verleden tijd. hoop ik :|
Niet alleen een overdekking maar ook een volledige pimp up van het terras. Het project gaat wel enkele maanden duren voordat alles af is maar ik ga op geregelde tijdstippen foto's plaatsen van de vooruitgang.
Zo was het toen ik begon met mijn ei. Alleen en verlaten in een hoekje zonder beschutting.

Hier heb je een beeld van de omgeving waarin het ei moest werken. Je kan merken dat er toch het een en het ander aan vervanging toe was. De potten zijn nog overblijfsels van pepers gekweekt door zoonlief.

Ontruiming van het terras
Toestellen verbannen naar het gras voor onbepaalde tijd

Werken zijn begonnen, geen weg meer terug :-S

Toch maar beslist om alles te verwijderen

Einde dag 1 en welverdiende rust

alles lijkt op een bouwwerf.

Einde dag 2 eindelijk alles verwijderd. Opbouw kan beginnen, of dat had ik toch gedacht

wordt vervolgt
Niet alleen een overdekking maar ook een volledige pimp up van het terras. Het project gaat wel enkele maanden duren voordat alles af is maar ik ga op geregelde tijdstippen foto's plaatsen van de vooruitgang.
Zo was het toen ik begon met mijn ei. Alleen en verlaten in een hoekje zonder beschutting.

Hier heb je een beeld van de omgeving waarin het ei moest werken. Je kan merken dat er toch het een en het ander aan vervanging toe was. De potten zijn nog overblijfsels van pepers gekweekt door zoonlief.

Ontruiming van het terras
Toestellen verbannen naar het gras voor onbepaalde tijd

Werken zijn begonnen, geen weg meer terug :-S

Toch maar beslist om alles te verwijderen

Einde dag 1 en welverdiende rust

alles lijkt op een bouwwerf.

Einde dag 2 eindelijk alles verwijderd. Opbouw kan beginnen, of dat had ik toch gedacht

wordt vervolgt