BasBQ
Beef en Steak

Mr. Nas UDS Project.. Nr. 2

Volgens mij zij ik in de openingspost iets over dat deze build wel eens langer kon duren...

Gaat wel hard nu:) haha vandaag op tijd weer klaar met werken, dus lekker aan de slag ermee!

Zonder blanke lak
y9ubymu3.jpg

Bling!
gy3u6uju.jpg

ymureret.jpg


Zo meteen nog even opruimen :)
e5asagyb.jpg


Moet wel zeggen, door het zilver zie je her en der de deukjes wel beter, maar goed.. Het zij zo :p
 
Mooi hoor, dat zilver!
 
Echt gaaf!
Volg je project met plezier!
Heb zelf twee linker handen, dus ik zeg RECPECT!!!
 
Wat voor een lak heb je gebruikt Mr?
 
Jappert zei:
Wat voor een lak heb je gebruikt Mr?
Motip velgenzilver heb ik gebruikt.

Had nog een witte Amerikaanse kentekenplaat uit Texas liggen kwam ik achter, dus die proberen mooi rond te maken zodat deze erop kan. Lijkt me wel een leuk idee!

Aankomende week krijg ik een drukke week op het werk, dus zal ik niets aan de UDS doen.
 
Ik ben benieuwd hoe die verf het houdt. Mijn spray paint kan niet tegen vocht. Te weten heet vet, condens of vloeistof dat onder de deksel uitlekt. Als je een platte deksel houdt dan heb je daar uiteraard geen last van.


Ziet er wel cool uit zo in het zilver!
 
Jappert zei:
Ik ben benieuwd hoe die verf het houdt. Mijn spray paint kan niet tegen vocht. Te weten heet vet, condens of vloeistof dat onder de deksel uitlekt. Als je een platte deksel houdt dan heb je daar uiteraard geen last van.


Ziet er wel cool uit zo in het zilver!
Ik denk dat het wel goed moet komen, velgen kunnen ook goed tegen hitte en daar kan het af en toe goed heet worden.

We zullen zien. Ga ook geen kettle deksel gebruiken, maar een platte deksel.
 
Dat schiet al aardig op. (Die van mij ook, foto's volgen als die helemaal af is) Ga je een hitteschild maken? En zo ja. Waar van?
 
A3aan84 zei:
Dat schiet al aardig op. (Die van mij ook, foto's volgen als die helemaal af is) Ga je een hitteschild maken? En zo ja. Waar van?

Ik ben nog aan het twijfelen wat betreft het hitteschild. Aangezien mijn andere UDS dit ook niet heeft.

Als er eentje opkomt, zal ik denk ik een dienblad gebruiken of iets dergelijks.
Maar eerst maar eens op zoek naar materiaal om een kolenmand in elkaar te knutselen.
 
Heb je geen last van dat het onderste rek te heet word?

Ik heb voor de kolen mand een rekje van m'n smoky joe genomen en daar omheen een stuk geperforeerd rvs gebogen. (Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat iemand anders dit voor me heeft gemaakt)
 
A3aan84 zei:
Heb je geen last van dat het onderste rek te heet word?

Ik heb voor de kolen mand een rekje van m'n smoky joe genomen en daar omheen een stuk geperforeerd rvs gebogen. (Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat iemand anders dit voor me heeft gemaakt)
Eigenlijk heb ik daar nog geen last van gehad, bij de andere UDS. Maar wil het bij deze wel doen.

Ik pak een 47cm rooster denk ik. En daar strekmetaal omheen. Binnenkort maar eens wat ijzer halen.

 
Super netjes, ook de afwerking.
Vooral de paint is erg mooi, hoop dat het er goed opblijft ( denk het zelf wel hoor )

Voor me verjaardag ook een Drum gekregen en gisteren al wat spullen gehaald bij de gamma.

Nu moet ik nog opzoek naar 2 roosters. waar kan ik deze het beste halen ? of maak jij die ook zelf ?
 
kloenie zei:
Super netjes, ook de afwerking.
Vooral de paint is erg mooi, hoop dat het er goed opblijft ( denk het zelf wel hoor )

Voor me verjaardag ook een Drum gekregen en gisteren al wat spullen gehaald bij de gamma.

Nu moet ik nog opzoek naar 2 roosters. waar kan ik deze het beste halen ? of maak jij die ook zelf ?

Ik hoop het wel dat de lak het houdt. We gaan het beleven, maar denk het wel. Ton wordt niet warmer gestookt dan 150 graden. Dus dat zou hij moeten kunnen houden.

Roosters gebruik ik 57cm roosters voor van weber of een ander merk.

Succes met je drum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan