BasBQ
Beef en Steak

Mr. Nas UDS Project.. Nr. 2

Hahaha..
Ach ja.. Ik heb het niet slecht hoor:)

Maar goed, heb vandaag koopavond, dus net even bezig geweest in me schuurtje.
Even gekeken, of ik met staalborstels op de boormachine de binnenste laklaag makkelijk weg kreeg..  Uh Negative! Dus heb de gaten alvast geboord en vrijdag middag gaan we lekker de zooi uitbranden!

yqe8enuv.jpg

sase7y9y.jpg
 
Mr_Nas zei:
structor zei:
Bij mij zorgde het uitbranden dat het verwijderen van de lak veel makkelijker ging, gelukkig had ik het alleen aan de buitenzijde!
We gaan het meemaken vrijdag :) ik hoop dat de lak compleet verdwijnt :p

Waarom vrijdag, als ik vandaag al ergens een gaatje kan vinden
upepuze7.jpg

9y6ydegy.jpg
 
Burn baby burn :)
 
Uh.. vraagje..., word hij dan opnieuw geschilderd??

Want ik zie ook mooie afgelakte USD..., en ik krijg ook jeuk...

BTW... zo'n stappen boor.., werkt vast ook goed in een Weber Kettle voor een PitmasteriQ?
 
ThrowonD zei:
Uh.. vraagje..., word hij dan opnieuw geschilderd??

Want ik zie ook mooie afgelakte USD..., en ik krijg ook jeuk...

BTW... zo'n stappen boor.., werkt vast ook goed in een Weber Kettle voor een PitmasteriQ?

Ja, hij wordt straks mooi gespoten.

UDS is leuk om te maken!

Zal vast wel werken, maar je hebt wel te maken met emaille..

 
ThrowonD zei:
Uh.. vraagje..., word hij dan opnieuw geschilderd??

Want ik zie ook mooie afgelakte USD..., en ik krijg ook jeuk...

BTW... zo'n stappen boor.., werkt vast ook goed in een Weber Kettle voor een PitmasteriQ?
Als je een uds hebt ga je de kettle niet meer gebruiken voor low&slow...
 
structor zei:
ThrowonD zei:
Uh.. vraagje..., word hij dan opnieuw geschilderd??

Want ik zie ook mooie afgelakte USD..., en ik krijg ook jeuk...

BTW... zo'n stappen boor.., werkt vast ook goed in een Weber Kettle voor een PitmasteriQ?
Als je een uds hebt ga je de kettle niet meer gebruiken voor low&slow...
Dat kan ik beamen! Haha!

Ik gebruik de kettle alleen voor grillmarks omdat ik het gourmet system heb anders zou hij niet veel meer aanstaan idd!
 
Wat voor kleur ga je hem maken Marcel ( ja, dat is nou weer echt een vrouwenvraag, ik weet het, so shoot me), want ik vond dat rood juist zo gaaf.
 
Dominique zei:
Wat voor kleur ga je hem maken Marcel ( ja, dat is nou weer echt een vrouwenvraag, ik weet het, so shoot me), want ik vond dat rood juist zo gaaf.

Paula (Mrs_Nas) wilde graag blauw, maar heb nog een aantal spuitbussen velgenzilver staan die anders nooit opkomen, dus ik denk dat we het op zilver gaan houden :)

Maar goed, Paula is zwanger.. Dus als ze perse blauw wil.. Incasseren en meeveren ;) :p
 
Heel wijs besluit Marcel, gewoon meebuigen. Is vaak de beste keuze. Dat zeg ik ook altijd tegen Verkering " doe nou maar gewoon wat ik zeg, dan mag je weer uit de schuur naar binnen" =))
 
Dank voor jullie input..., ik denk dat ik de stappenboor maar niet gebruik voor mijn WOT...

En ga voor een mooie "drum"...

Mooi he, zo'n forum... :O)
 
Terug
Bovenaan Onderaan