BasBQ
Beef en Steak

Mr. Nas UDS Project.. Nr. 2

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Stel je voor.. Je bent lekker rond aan het rijden en toevallig kom je langs de lokale oud ijzer recycling boer.
Daar valt je oog op een paar drums die daar verlaten in een hoekje staan te schreeuwen om een nieuwe eigenaar.
Dan snappen jullie toch allemaal wel dat het je humanitaire plicht is om minstens ??n vat te redden en deze veel liefde en aandacht te geven.. Am I right?

Nou dat dacht ik dus ook.. En laten we eerlijk zijn.. Voor vijf losse eurootjes die nog ergens achter in de kast in een vergeten spaarpot zaten kun je het ook niet laten!

Uit alle vaten diegene uitgekozen die er het beste uitzag en de minste deuken had.
Helaas hebben ze geen deksel, maar dat is een klein probleem wat zich gaande weg vanzelf zal oplossen.

Het enige dat mij voor nu nog rest zijn de foto's met enige lichte ondertiteling voor diegene de taal der vaten en ijzer niet machtig zijn! :)


Kijk dit ben ik! Ze noemen me ook wel Fructa!


Aan de binnenkant heb ik geen sticky coating, maar wel een lak laag.. Mijn nieuwe baasje moet wel met mij aan de slag!


I was very juicy!


Deze hardware lag er "toevallig" al.. How convenient!

Maar goed.. Alle gekheid op een stokje.. We gaan eens kijken of we hier weer iets leuks van kunnen maken! Een rooster had ik ook nog liggen.
Deze drum is daarnaast ook hoger dan die andere en er zat geen deksel bij, wellicht dat ik deze inkort zodat ze even groot zijn, ziet leuker uit en zal toch moeten slijpen ivm deksel.

Ik hou jullie op de hoogte, zal geen snel project worden, heb alle tijd iig:)
 
Succes ermee in ieder geval!
 
Leuk prijsje voor een nog leuker project
 
structor zei:
Leuk nog een broertje erbij, ik ga je weer volgen. Ga je nog dingen anders doen?

Aangezien ik nog een stuk verwarmingsbuis heb liggen, komt er bij deze zeker een lazy men switch op.
Verder durf ik het zo nog niet echt te zeggen, deze zal hoogstwaarschijnlijk een BBQ deksel krijgen,
omdat dat de makkelijkste oplossing is voor het ontbrekende deksel.
Maar goed, we kijken gaande weg wel wat ik tegen kom :)
 
Altijd leuk een UDS project, zit bij mij ook nog in de planning maar nogal laag op de todo list
 
lekker hobbyen weer, wil er ook ooit nog eens een gaan maken
 
Leuk, ik ben gek op al die zelfbouw projecten!
 
Dus nu krijgt Mrs. Nas dan toch haar eigen UDS!?
In dat geval denk ik dat de kleur al goed is. :D
Succes met je project, ga je volgen
 
Ik ben ook met 1 bezig. Foto's volgen nog. Welke maat luchttoevoer gebruik je? Ik dacht 22 mm of kan het ook kleiner? Kan op je foto niet zien welke maat het is.
 
A3aan84 zei:
Ik ben ook met 1 bezig. Foto's volgen nog. Welke maat luchttoevoer gebruik je? Ik dacht 22 mm of kan het ook kleiner? Kan op je foto niet zien welke maat het is.

Mijn eerste heb ik alles 22 mm, maar had nog eens slag kleiner liggen aan doorvoeren, dus die ga ik nu gebruiken voor deze ton. De kogelkraan wordt wel 22 mm.

Moet volgens mij goed lukken, heb sowieso alleen alle doorvoeren open bij opstarten, daarna gaat er zeker een dicht!

Gelijk even een oproep! Toevallig iemand een stappenboor liggen en woont in de buurt van Gennep (Noord-Limburg) waarvan ik deze kan lenen. Vind het zonde om zo'n ding aan te schaffen voor alleen dit :)
 
Bedankt! En sorry, ik heb geen stappenboor. De buurman wel maar het is niet echt in de buurt. Katwijk aan zee. Ben ze laatst wel goedkoop tegen gekomen op internet ik geloof nog onder en tientje ecotools geloof ik. Succes
 
Hoezo ik heb geen geduld :p

Een stappenboor, bouten waar de roosters op gaan rusten en dopjes om de doorvoeren af te doppen..
abu2ysy2.jpg
 
Dat zeg ik, Gamma...

Mooi project weer, ben benieuwd wat je er voor iets moois van maakt.
 
Ik heb nog niks gehoord over een UDS voor Mrs... Ik denk dat hij eerst getest wordt door Mr_Nas! En wat betreft de kleur...ik hou meer van blauw! ;-)
 
Mr_Nas zei:
Damn.. Had nog een aantal bussen velgen zilver staan.. Maar goed.. Ga wel weer geld uitgeven en blauwe verf halen :p

Je kunt wel zien wie de baas is, het is toch ook overal hetzelfde.... =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan