BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Qua instellingen is het nog best ingewikkeld, althans, daar moet ik nog mee gaan stoeien. Ik ben ook zeer benieuwd ook omdat hij uiteindelijk bijna zo duur is geworden als de digiQ.
 
Ja, heatmeter v4.0
 
Respect hoor, ik doe het je niet na
 
ben ook wel nieuwsgierig geworden
 
maussie1982 zei:
Ja, heatmeter v4.0
Je mag best een draadje openen onder diy, met gave bouwfoto's. Zodat daar ook even de vragen kunnen komen (prijs), dan houden we het een beetje vindbaar. Als je vragen over instellingen hebt kun je die daar ook stellen, er zijn hier meer hm eigenaren.
Het forum project ligt ook dichtbij de hm, dus wellicht kan ik er ook een paar beantwoorden...
 
structor zei:
maussie1982 zei:
Ja, heatmeter v4.0
Je mag best een draadje openen onder diy, met gave bouwfoto's. Zodat daar ook even de vragen kunnen komen (prijs), dan houden we het een beetje vindbaar. Als je vragen over instellingen hebt kun je die daar ook stellen, er zijn hier meer hm eigenaren.
Het forum project ligt ook dichtbij de hm, dus wellicht kan ik er ook een paar beantwoorden...

Ik heb de HM met 7 andere gemaakt in de vorm van een "project". Gezamelijk ingekocht om het wat goedkoper te krijgen, maar vooral om van elkaar te kunnen leren. Alle stappen die we doorlopen hebben staat op internet, heb daar niet echt iets aan toe te voegen qua tekst of foto's. topic kan ik best openen hoor mocht dat nog een toegevoegde waarde hebben.

http://tvwbb.com/showthread.php?35674-HeaterMeter-v4-0-for-RaspberyPi-Standalone
 
Die had ik idd ook gevonden, maar wijselijk opzij geschoven ;)

Dit soort projecten zijn z? interessant dat ik straks helemaal geen tijd meer heb ....
 
Zo kan weer even vooruit ;)

ury5arab.jpg
 
Welja, binnen is binnen. ;)
 
Zo Frits!! Ik ben erg benieuwd wat je op de meating gaat maken?? Moet iets mega groots zijn!! 8-}
 
structor zei:
SGx71 zei:
Die had ik idd ook gevonden, maar wijselijk opzij geschoven ;)

Dit soort projecten zijn z? interessant dat ik straks helemaal geen tijd meer heb ....
Pssst klik op mijn onderschrift, er zijn op dit moment twee mensen aan het bouwen ;)

Nee .... mijn vrouw zal me kielhalen .....
maand augustus overzicht ...

Weber Wok, Weben OTP lemon, Weber Smokey joe, GBS Sear, GBS plancha, zalmplankjes , procureur, 1,5k zalm, 5kg ribben ..... ( bits & pieces en noodzakelijke kwaden zoals briketten e.d )

ik ga me rustig houden, en tegen kerst sla ik weer eens toe ....  X(


PS. wel een grappig gezicht, vanmorgen kwam het oud papier, en die mannen hadden 6 of 7 grote weber dozen klaarstaan ...
 
Frits zei:
Zo kan weer even vooruit ;)
Frits, jij kwam dus weer langs een van de Colruyt vestigingen! :)
 
En ook ik een seargrate van Stefan!!

IMG-20130904-WA0000_zps19b7a3ec.jpg
 
5f8a063d26c435ce0bcd1e1399820b2a_zps2c6e6ef0.jpg


100kg Terlanco kokos briketten, kan weer ff vooruit. B-)
 
Frits, kan je geen collect & go doen ?
Gewoon bestellen, aanduiden dat je 100kg wil en zij laten hem voor jou afkomen naar de vestiging naar keuze...

Althans, bij de Colruyt in St-Truiden lukt dat toch ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan