BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Dat zou ook hier moeten lukken, ware het niet dat het kort dag was.
 
Net retour uit Belgie i.v.m. mijn werk ligt er een weer een presentje uit Duitsland te wachten: een RVS rooster 57cm voor de Weber OTP57.
Geen glimmend chroom dus, maar degelijk uitziend stainless steel / RVS.
In NL niet te koop, wel een NL pictogrammetje op de beschrijving, zie foto.
Nu maar eens gaan testen of dit de meerprijs waard is! Ik zal daarover berichten hier.

rvsroosterpicture_zps917120d3.jpg


rvsroostertekst_zpscf0b39ae.jpg
 
ben heel erg benieuwd Geert
 
Ik heb ook goodies.

2013-09-05


Helaas met bird injection mix, in plaats van brisket. Maar dat wordt vast opgelost, ik vrees alleen dat mijn zaterdag sessie niet door gaat  :-S Maar he, ik heb wel Dexter handschoenen!!!!
 
Geert, Hier ben ik ook heel benieuwd naar.
Lijkt me een leuke aanwinst.
 
@ redfox: ik heb gisteren mijn 47cm RVS rooster voor het eerst gebruikt met een mootje Ono Wahoo erop. Voor het opwarmen even het rooster ingevreven met wat olie. Werkte prima, bakt nauwelijks aan bij dit stukje vis( ook voorzien van wat olie), en tot nu toe geen roest. Ik heb het idee dat de spijlen ook iets dikker zijn dan mijn standaard verchroomd rooster die nu roest. Morgen/weekend de tweede test met wat Char Siu waarschijnlijk. Veel plezier ermee.
 
structor zei:
Ik heb ook goodies.

2013-09-05


Helaas met bird injection mix, in plaats van brisket. Maar dat wordt vast opgelost, ik vrees alleen dat mijn zaterdag sessie niet door gaat  :-S Maar he, ik heb wel Dexter handschoenen!!!!

Je komt vast niet in de buurt van IJmuiden vandaag.
Anders heb ik nog wel wat voor je liggen.
 
is toch maar even een wipje voor je Emiel
 
a8908996e3b90b22bf9b128654ffaecb_zpsf5da60e0.jpg


Als het hier nog droog wordt gaan we hem gelijk proberen =P~
 
RedFox zei:
Net retour uit Belgie i.v.m. mijn werk ligt er een weer een presentje uit Duitsland te wachten: een RVS rooster 57cm voor de Weber OTP57.

Waar vandaan? (ebay?)
 
vorige week van mijn lieftallige vriendin de Maverick ET732 gekregen!! ze had hem bij bol.com besteld en bij aankomst blijkt het allemaal via de baron te lopen, leuk om te zien dat de bol.com BBQ spullen eigenlijk uit Hoofddorp komen! ben er blij mee!
 
EHH zei:
RedFox zei:
Net retour uit Belgie i.v.m. mijn werk ligt er een weer een presentje uit Duitsland te wachten: een RVS rooster 57cm voor de Weber OTP57.

Waar vandaan? (ebay?)
Duitse leverancier:
http://www.werkzeuge-bs.de/epages/WBS.sf/?Locale=de_DE&ObjectPath=/Shops/WBS/Products/WE0007437&ViewAction=ViewProductViaPortal

en alternatief, inmiddels daar wat lager in prijs:
http://www.gutes-shop.de/Grillartikel/Weber/Weber-Zubehoer/Grillzubehoer-Roste-Schalen-Ers/Austauschen-Erweitern/Weber-7437-Edelstahlrost-Grillrost-Edelstahl-57cm::3841.html?XTCsid=r111ucb5v2khaiv2b4vqrsbnjt5jsolu

succes.
 
BertM zei:
Komt mijn vrouw mee aan... Zomaar  :)
Dat is een mooi boek.....velen hier op het forum (incl. mezelf)  zijn je voorgegaan...veel plezier ervan!
 
Hier is hij dan, mijn offsetsmoker.
Via e-bay gekocht voor maar 36,50 euris :)  + tien euro erbij voor het verzenden.
Met een oppervlak van 51 X 30 is hij groot genoeg om Ribs te maken.
Ik ben dus helemaal klaar voor het winterseizoen.

tetu3epa.jpg
5uhu5aha.jpg
 
Daar kan je geen buil voor vallen
 
Terug
Bovenaan Onderaan