BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Leuke weber!
Je kan tegen rondwaaiend as er volgens mij ook een bakje onderzetten (heb ik ook)
20130826_173751_zps26e03d4c.jpg


Het werkt wel, alleen eentje zoeken die past :)
 
Briljant Marieken. Prachtige BBQ voor je man.

Je hebt me wel op een idee gebracht. Zit nu ook te denken aan een geheel belangeloos offset geschenk voor mijn vrouw.
 
Teddo zei:
Briljant Marieken. Prachtige BBQ voor je man.

Je hebt me wel op een idee gebracht. Zit nu ook te denken aan een geheel belangeloos offset geschenk voor mijn vrouw.

uh... ik twijfel of die truuk ook werkt bij vrouwen  :p
 
Marieken zei:
Teddo zei:
Briljant Marieken. Prachtige BBQ voor je man.

Je hebt me wel op een idee gebracht. Zit nu ook te denken aan een geheel belangeloos offset geschenk voor mijn vrouw.

uh... ik twijfel of die truuk ook werkt bij vrouwen  :p

Nja.....heel misschien.....als ik de zending kan laten samenvallen met die van zalando.  8)
 
Marieken zei:
Teddo zei:
Briljant Marieken. Prachtige BBQ voor je man.

Je hebt me wel op een idee gebracht. Zit nu ook te denken aan een geheel belangeloos offset geschenk voor mijn vrouw.

uh... ik twijfel of die truuk ook werkt bij vrouwen  :p
Nou,  dat zeg jij Marieken, ik kreeg voor mijn moederdag een pizzasteen, die ik niet op mijn lijstje had staan ( heb nl een pizzaoventje)  en Verkering bijna nooit aan mijn Ei mag komen....
 
Mijn laatste aanwinst, met dank aan Domi die m opgehaald heeft voor me; een Thai stove. Helaas was het maar ??n....

16C56E29-8950-4EC4-A13A-0EBCAAC25465-4727-000004115E9041CC_zps96f05604.jpg


6687CA20-AA5F-437E-8730-4B249CF14BF8-4727-00000411719F1790_zps7071082a.jpg
 
Teddo zei:
Marieken zei:
Teddo zei:
Briljant Marieken. Prachtige BBQ voor je man.

Je hebt me wel op een idee gebracht. Zit nu ook te denken aan een geheel belangeloos offset geschenk voor mijn vrouw.

uh... ik twijfel of die truuk ook werkt bij vrouwen  :p

Nja.....heel misschien.....als ik de zending kan laten samenvallen met die van zalando.  8)
Niet nodig de truuk an sich werkt, soms is het dat er daarnaast ook nog een ongewenste reactie is, maar dan is het kado al geschonken en een gegeven paard..... En kom op een weekje op de bank slapen heb je er toch ook voor over.

@Gerard: Die Thai stoven is ook geweldig zeg, ik zeg kom maar op van de maiden run foto's!
 
Wat een gaaf ding Gerard, nooit eerder gezien.
 
maussie1982 zei:
Wat een gaaf ding Gerard, nooit eerder gezien.

Zoek hier maar eens op Thai Stove dan zie je er nog een paar, met heerlijke resultaten ;).
 
Gefeliciteerd Gerard. Prachtige stove!!

Ben benieuwd naar de maiden run.
 
Nice stove! Dat wordt wokken! Deze lijkt een beetje op een rocket stove.
Nadat ik een tijdje geleden een grotere 47cm Weber op de kop heb kunnen tikken(als aanvulling op mijn main bbq, de WGA) ben ik deze nu een beetje aan het refitten. Nieuwste aanschaf na de DPR(maak ik nog een nieuw draadje over) is een nieuw echt RVS rooster. In NL heb ik deze niet kunnen regelen voor de 47cm, dus maar uit DE laten komen. Ik zit nog even te twijfelen of de inwijding met ribs gaat plaatsvinden of dat ik toch een keer voor een pulled pork zal gaan na al die posts op het forum....
Tevens een mooi moment om te checken of het plaatsen van foto's lukt.
65ebbe9d-9a13-45ea-b4f8-1cd9e8173796_zpsc336adaf.jpg
 
DaVince zei:
Nieuwste aanschaf na de DPR(maak ik nog een nieuw draadje over) is een nieuw echt RVS rooster. In NL heb ik deze niet kunnen regelen voor de 47cm, dus maar uit DE laten komen.
Is dit inderdaad een RVS uitvoering? Waar heb je die gekocht DaVince?
Weber in DE noemt het materiaal van artikel nr. 7434 "Edelstahl", is dat RVS of toch een legering?

Voor de 57cm OTP heb ik hem op ebay ook gevonden, dan is het art.nr. 7437  @ EURO 51,95 excl. verzendkosten
http://www.ebay.de/itm/Weber-7437-Edelstahlrost-Grillrost-Edelstahl-57cm-/360524707945

Het lijkt wel hetzelfde materiaal te zijn als de in NL verkrijgbare gourmet roosters...ook wat dikker draad dan de standaard roosters...mijn OTP57 rooster is op plekken gaan roesten ondanks veelvuldig gebruik en goed onderhoud, de chroomlaag is erg dun en verdwijnt door veelvuldig gebruik ten dito reinigen toch na 1 jaar intensief gebruik,  vandaar mijn overweging..

laatste update van bericht: Edelstahl rooster 57cm nu alsnog toch ook online gekocht in Duitsland @ Euro 47,50
https://www.werkzeuge-bs.de/epages/WBS.sf/sec8edd469509/?ObjectPath=/Shops/WBS/Products/WE0007437
 
RedFox zei:
DaVince zei:
Nieuwste aanschaf na de DPR(maak ik nog een nieuw draadje over) is een nieuw echt RVS rooster. In NL heb ik deze niet kunnen regelen voor de 47cm, dus maar uit DE laten komen.
Is dit inderdaad een RVS uitvoering? Waar heb je die gekocht DaVince?
Weber in DE noemt het materiaal van artikel nr. 7434 "Edelstahl", is dat RVS of toch een legering?

Voor de 57cm OTP heb ik hem op ebay ook gevonden, dan is het art.nr. 7437  @ EURO 51,95 excl. verzendkosten
http://www.ebay.de/itm/Weber-7437-Edelstahlrost-Grillrost-Edelstahl-57cm-/360524707945

Het lijkt wel hetzelfde materiaal te zijn als de in NL verkrijgbare gourmet roosters...ook wat dikker draad dan de standaard roosters...mijn OTP57 rooster is op plekken gaan roesten ondanks veelvuldig gebruik en goed onderhoud, de chroomlaag is erg dun en verdwijnt door veelvuldig gebruik ten dito reinigen toch na 1 jaar intensief gebruik,  vandaar mijn overweging..

laatste update van bericht: Edelstahl rooster 57cm nu alsnog toch ook online gekocht in Duitsland @ Euro 47,50
https://www.werkzeuge-bs.de/epages/WBS.sf/sec8edd469509/?ObjectPath=/Shops/WBS/Products/WE0007437

bij twijfel er een magneet tegenaan houden, die "plakken" niet op RVS
 
Lol :p
 
Het lijkt er op dat Weber deze roosters alleen in DE levert. Normaal zou edelstahl RVS moeten zijn, al heb je daar ook weer veel soorten in. Deze roosters staan naast de normale roosters in de catalogus, dus je zou er vanuit mogen gaan dat er inderdaad een verschil is tov de gewone uitvoering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan