BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Eindelijk gelukt! Een porkert UM75, universele molen voor granen, zaden, koffie en specerijen! In het kader van " zoekt en gij zult vinden" tadaaaa!!!!


b92e1b60eecb964418f4ca532d76503e.jpg
 
Mooi ding !, een echte manuelehandblendermolenvergruizermaler  ???
 
Lekker Domi!! nu zit ik weer nachten lang op het web om ook zo'n superding te scoren!! THANX!! ::) ??? :p
 
MarBQ zei:
Lekker Domi!! nu zit ik weer nachten lang op het web om ook zo'n superding te scoren!! THANX!! ::) ??? :p

Succes!
Boldeagle zei:
Mooi ding !, een echte manuelehandblendermolenvergruizermaler  ???
Mooi toch?
SGx71 zei:
??n woord ...

wauw ... wat een mooi apparaat !

:) :)
 
H?h?, heb je hem eindelijk Domi. Waar heb je hem nou op de kop getikt?
 
noskos zei:
H?h?, heb je hem eindelijk Domi. Waar heb je hem nou op de kop getikt?

Myl?ne heeft hem uit de kelders van Duikelman getrokken toen ze daar was voor haar bruidstaartstandaardding. Het was de laatste :(
 
Prachtig filmpje over Hildo.

Gefeliciteerd met de eitjes en dominique met de superdeluxe vijzel.
 
Dominique zei:
Eindelijk gelukt! Een porkert UM75, universele molen voor granen, zaden, koffie en specerijen! In het kader van " zoekt en gij zult vinden" tadaaaa!!!!


b92e1b60eecb964418f4ca532d76503e.jpg

Grappig, ik wist niet eens dat er zoiets bestond maar nu wil ik er ook een ???

Leuke aanwinst Dominique!
 
Via de marktplaats heb ik dit antieke arme 57cm webertje gered als kado voor manlief, zodat er nu een Echte Mannen Bbq in huis is (staat nog net niet op het balkon namelijk). Uiteraard heb ik dit kado geheel zonder eigenbelang en enige bijbedoeling voor hem uitgezocht.  ;)

Tis een verbazingwekkend weinig geroeste groene weber van meer dan 15 jaar oud (schijnt), altijd binnen gestaan en van een oud vrouwtje, enfin, het bekende verhaal. De schuif onderin zat vast, die had namelijk gedurende de hele levensduur in de vol open stand gestaan en was, net als het deksel, nooit gebruikt. Beetje olie en wat prutsen en t draait weer soepel. Vanaf nu heb ik heeft manlief dus ruimte bij het barbecue?n! 

IMAG1144.jpg
 
Gefeliciteerd! Mooi Q!!

Ik heb waarschijnlijk nog plastic handvatten mochten de houten verrot zijn. En je zou uitkunnen zien naar zo'n one touch gold systeem, dan heb je er een aspan onder in plaats van dat schildje, scheelt een hoop rond waaiend as ;)
 
Marieken, je kan het mooi brengen.  ;) wens je man veel succes met "zijn" Q.....
 
aan de letters in je schuifje in het deksel kun j e te weten komen hoe oud die is
 
dat is weer een prachtige aanwinst Dominique
 
Leo zei:
aan de letters in je schuifje in het deksel kun j e te weten komen hoe oud die is

ja daar had ik wel naar gekeken maar ik kwam op J: 1987

ik zeg niet dat het niet zo is natuurlijk...

deze kwam erbij namelijk, en die ruikt me een partij MUF!  :D
IMAG1145.jpg
 
Marieken zei:
Leo zei:
aan de letters in je schuifje in het deksel kun j e te weten komen hoe oud die is

ja daar had ik wel naar gekeken maar ik kwam op J: 1987

ik zeg niet dat het niet zo is natuurlijk...

deze kwam erbij namelijk, en die ruikt me een partij MUF!  :D
IMAG1145.jpg

haha die zak is net zo oud als je weber  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan