BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Cadeaubon van het werk voor kerst dus met een klein beetje bijbetalen een lekker setje erbij 😎. Nu alleen nog een keer de Grill verhoger aanschaffen en ik ben compleet qua roosters.
16390732320671285406756984086717.jpg
 
Zo langzamerhand begint het gehele oeuvre van Jord Althuizen compleet te worden. Vandaag mocht ik BBQ Feast On Fire verwelkomen in de boekenkast! Weer mooie sfeervolle plaatjes kijken en inspiratie opdoen in deze donkere dagen voor kerst. 😋
 
9ED7C76E-4669-4C3E-B283-155B52BF84B3.jpeg


Een fijne collega heeft dit voor mij geprint kan ik mooi 4 temperatuur voelers netjes opruimen blij mee 😀
 
Hier eerder deze maand zelf maar voor Sint gespeeld..;)

Bastard Urban Large Compleet
Inkbird ibbq-4T
Thermapen One
En alle andere benodigdheden voor de starter; drippan, handschoenen, aspook, grill-lifter, kolen, rookhout, wokkels, etc...

Beetje valse start met de Bastard (bottomvent sluit niet aan), maar wordt binnenkort opgelost als het goed is..

Nu tijd om van de Bastard een Black Bastard te maken :cool:
WhatsApp Image 2021-12-09 at 23.30.06.jpeg
 
Mooi man, veel plezier ermee. Hij blinkt inderdaad nog teveel, dat zie ik niet graag 😂
 
Mooi zo’n Urban. Je zou hem bijna niet vies willen maken. Veel plezier ermee.
 
Veel plezier ermee 👍🏻
 
Mijn laatste aankoop is de burnhard big fred de luxe. Geheel tegen mijn zin een gasbbq. Ja waarom doe je iets tegen je zin.
Ben bezig bij mijn dochter met een verbouwing en ja je moet toch vlees eten van de Q. Ik laat deze bij haar staan als cadeau voor haar nieuwe huisje. Ik zal er wel een korte review over schrijven. Heel kort: viel mij niet tegen en hele mooie grillmarks. Nadeel geen verlichting voor de foto's.
fred de luxe.png
 
Gebruik code STEF10 op de meater site voor 10% korting.
Nee, is niet van mij heb het gevonden en het werkt.
@administrator, als ik geen codes mag plaatsen, dan mag deze post weg.

Bekijk bijlage 31935
Hallo allen, volgens de Meater app krijg je nu ook ZONDER code 10% korting.
En warempel, het is waar. Geldig tot of tm 17 dec..

Nee ik heb geen aandelen bij die gasten.

Screenshot_20211216-172406.jpg

Update : ten tijde van schrijven omstreeks 17.30 16dec. is de korting nog 15 uur geldig.
 
Na een vervelende periode in de privé sfeer weer eens een positieve wending.

Ik had al wat van de wereld gezien, maar met dit boek kan ik eea nog eens smakelijk overdoen.

IMG_4725.jpg
 
Als je een lekker recept hebt ontdekt er uit , deel het met ons 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan