BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

noskos

Administrator
Forumleiding

Ik heb gewoon gas in de keuken. Daar kan alles op 😜

Free_ltd

Gerijpt

Ik heb gewoon gas in de keuken. Daar kan alles op 😜

In NL is het meer op gas, in BE meer op electriciteit. Waarom dat zo is, geen idee. Ik heb geen enkel familielid in NL dat een electrisch fornuis heeft. :ROFLMAO:

Geniet er nog maar van, want in de toekomst gaat dat vervuilende gas eruit :p

Kazango

Stoker

In NL is het meer op gas, in BE meer op electriciteit. Waarom dat zo is, geen idee. Ik heb geen enkel familielid in NL dat een electrisch fornuis heeft. :ROFLMAO:

Geniet er nog maar van, want in de toekomst gaat dat vervuilende gas eruit :p
Best wel grappig, de oosterburen krijgen een bonus als ze op het schonere gas overstappen.

Free_ltd

Gerijpt

Best wel grappig, de oosterburen krijgen een bonus als ze op het schonere gas overstappen.
Dat gaat allemaal wel veranderen op termijn, maar de wereld draait zot. Die groene zotten in ons land hebben zo een fetisj voor de sluiting van de kerncentrales dat ze deze sluiting willen realiseren door de bouw van een aantal dure en vervuilende gascentrales :ROFLMAO:

Maar nu ff terug. Denk dat in NL veel sneller het aardgas was ingeburgerd, waardoor ook automatisch het fornuis erop kon.

Voorlopig hou ik mijn gietijzer nog wel op de BBQ's.

Macheteros

Stoker

In Nederland zie je wel steeds meer nieuwbouw wijken die gebouwtje worden zonder gas aansluitingen in de huizen. Die krijgen dan warmtepompen.

Rogier

Stoker

Ah, dat wist ik niet.
Afwachten dus. Ben wel al van 14 juli op de offerte aan het wachten en zet al mijn hoop op deze. Dus hopen dat hij binnen ons voorziene budget gaat zitten.
Ik heb ook inductie en mijn gietijzer van de barbecue werkt daar prima op.

Highlander

Tondelzoeker
Mijn nieuwste aanwinst.
IMG_5958.jpg

noskos

Administrator
Forumleiding

Kook jij nog wel eens op gas dan!? Met jouw staat van dienst zou je eerder denken dat je in een eigen kolenmijn aan hebt laten leggen :)
Ja hoor. Ik kook ook gewoon en bak ook met veel plezier in de oven 😁

dennis

Gemarineerd

Ik heb ook inductie en mijn gietijzer van de barbecue werkt daar prima op.

Ja, dat werkt helemaal prima inderdaad.
Geef wel meer / grotere kans op krassen met dat zware toch ietwat ruwe spul, in mijn beleving.

Ghost

Kooltjesharker

Ja, dat werkt helemaal prima inderdaad.
Geef wel meer / grotere kans op krassen met dat zware toch ietwat ruwe spul, in mijn beleving.
Als je bang hebt voor krassen op je inductieplaat kan je een stuk bakpapier tussen het glas en het gietijzer leggen.
Werkt perfect.
Ik bedek mijn volledig glas met een krant als ik spek bak, vangt dan de spatten op. Minder poets werk nadien😉

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan