BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gisteren bij de AH kolenstarter gehaald, slagje groter dan de kleine weber starter die ik al heb... tevens vandaag een Weber premium rek gekocht voor ribbetjes en andere stukken vlees (kan hem omdraaien)
20200703_171228.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gister een belletje van de verkoper of ik vandaag de joe in ontvangst kon nemen. Natuurlijk!

IMG_20200702_091852864.jpg

IMG_20200702_100652113_HDR.jpg


Meteen naar vuur en rook gereden voor de essentiële benodigdheden.
Helaas heb ik vandaag en morgen late dienst dus direct inwijden zat er niet in. Misschien dat we morgen lunchen met kip :unsure:
 
Een late dienst duurt toch maar tot 23.00? 😉
Veel plezier ermee
Nee tot 00:00 bij mij 😅
Toch is het wellicht handig om met daglicht aan te klooien. Ik gok ook dat de dames het niet waarderen als ik midden in de nacht een hele kip achterover werk. Alhoewel, onder het mom van voorproeven :censored:
 
Dat is nog eens wat anders dan een miniatuur sauspannetje
Schitterend ding, ga je heul veel plezier aan beleven.

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
d13989fde5302fdc9a4d302ef1c77016.jpg

Vanmorgen even langs de AH geweest. Deze 3 was alles wat ze nog hadden. Maar ik kon zo vóór deze prijs niet laten liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
a858898c46ce0a24fdee2a1ee6591a57.jpg

Hoe bewaren jullie deze? Koel en donker?
Ik hou steeds de lege potten van rub en bewaar deze daar in bij de andere kruiden in de keukenkast.
 
Ik heb momenteel maar 1 strooier, dus doe steeds wat ik denk nodig te hebben daar in. Wat ik over hou doe ik terug in de zak/pot en dan terug naar de voorraadkast. Hersluitbaar dus superhandig.

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
Ik heb momenteel maar 1 strooier, dus doe steeds wat ik denk nodig te hebben daar in. Wat ik over hou doe ik terug in de zak/pot en dan terug naar de voorraadkast. Hersluitbaar dus superhandig.

Sent from my GM1913 using Tapatalk
Je kan ook een plastiek folietje met elastiek over de strooibeker doen spaart je de moeite om het steeds weer in het zakje te kieperen ;)
 
Maar dan moet ik steeds dezelfde rub gebruiken. Op deze manier kan ik wisselen wanneer ik wil :)

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
Ik gebruik deze ;)
5a05a6f62d2e80f1649f3d923cd53dcc.jpg
 
Kwam een de gietijzeren rooster tegen voor de big joe tegen bij Coolblue, meteen besteld aangezien hij elders uitverkocht is.
FB9B41F4-21C5-4F44-BFBF-295B319CFFB2.jpeg

Nu Het keramische omhulsel nog. Van de week het bericht dat hij weer een week vertraagd is grrr.
 
Aangezien ik maandag naar de Hanos ga voor de aktie aanbiedingen moet ik dit wel kunnen opslaan. Vandaar dat we besloten hebben om wat koude ruimte te kopen.
vriezer open.jpg


Kan natuurlijk pas op pad als deze binnen is. Hoop dat het 's ochtends is anders moet ik het ritje uitstellen.
 
Ik kan hier op het forum niet zo snel een topic vinden met interessante BBQ aanbiedingen om met elkaar te delen (misschien een idee voor de toekomst?)
Ik kom net deze vleesthermometer tegen en kan mij voorstellen dat mensen hierin geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Heb hem zelf overigens niet, maar wellicht wordt dit iemands nieuwste aanwinst 😉

Gister binnengekomen, vanavond testen met een stel ribben (y)
 
Bij de Welkoop voor 79 euro een Windmill startersset gekocht. DO 4,5qts, poffertjes pan, sauspannetje en mini skillet... uiteraard met lid lifter en handschoen... dit alles in een houten kist.

en grotere skillet kopen hoeft niet... heb toch plaatstalen deBuyer pannen in keuken... kunnen ook op open vuur :)
 
Vandaag bij Ikea wat handige spulletjes besteld.
2 x de Fantast thermometer, braadslee met een rek en wat herbruikbare zakjes..
Ben benieuwd naar de thermo meters. Was beetje zat om steeds de deksel open te doen voor de kerntempratuur met de pen thermo meter en daardoor iets langer de deksel open hebben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan