BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

leuk apparaat, test hem maar flink uiten maak er een mooi verslag van als je wilt  :)
 
Dat zijn de betere aanwinsten
 
Na veel wikken en wegen heb ik een Kamado Joe Jr gekocht om mee te beginnen. Hier nog netjes in de verpakking:



En natuurlijk wat nodige gadgets:


Ik denk dat ik al weet wat ik zaterdag ga doen  B-)
 
Een hele vette explorer case gekocht bij Martijn van VuurenRook. Hier komt de BBQguru CyberQ in te zitten. Met alle uitstapjes is het fijn om de hardware goed te beschermen :)



(Sorry voor de sticker Martijn ;) )

 
Mooie stevige koffer.
Zijn hier kant en klare inlays voor of moet je het zelf uitsnijden?
(Gok op het laatste en in dat geval succes)
 
hij is mooi
 
nix13 zei:
Mooie stevige koffer.
Zijn hier kant en klare inlays voor of moet je het zelf uitsnijden?
(Gok op het laatste en in dat geval succes)

Het schuim is al gesneden in vakjes van 1x1 cm. Je kunt ze op maat induwen of er uit trekken/snijden
 
Was door mijn brandstof heen, lag alleen nog wat gruis onderin de bak, CRISIS dus  :-SS :-SS

Bij de Sligro wat briketten ingeslagen, en een zak Black Ranch om te proberen. Stook eigenlijk altijd briketten, maar wil ook eens houtskool gaan proberen dus. Zak open gemaakt om even te kijken wat dat nou is, en kan je zeggen dat het een groot veschil is met de zakjes houtskool die ik in een duister verleden wel eens bij de bouwmarkt haalde  :blush: Mooie grote en kleinere  stukken, ben echt benieuwd hoe dit gaat straks. Zin in.
Ook wat van hun aanmaakvlokjes meegenomen om te proberen.



Gisteren gelijk even de Q aangemaakt voor een lekker stukje Breakon met de nieuwe briketten. Vond ze veel roken in het begin, maar verder een prima sessie.
 
Lampje voor de zomer- en kampeeravonden. Zat ook een D.O. bij  :D



Lampje gaat mooie sfeerplaatjes opleveren.

 
Mooi koffertje @Gerard.
Wij gebruiken ze op het werk veel voor de bescherming van kostbare (meet)apparatuur en bevallen erg goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan