BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Eindelijk een OTP zei:
Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank. :(( :(( =;

doet de mijne ook!  ;)

Emiel, misschien kun je Eline aanleren te snipperen met twee handen? Rechts gewoon zoals nu maar links op de punt van het mes en daar aangedrukt houden en rollend hakken... da's heel veilig!
 
Sander72 zei:
Eindelijk een OTP zei:
Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank. :(( :(( =;

doet de mijne ook!  ;)
Zou dat een generatiedingetje zijn?
:))
 
Sander72 zei:
Eindelijk een OTP zei:
Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank. :(( :(( =;

doet de mijne ook!  ;)

Emiel, misschien kun je Eline aanleren te snipperen met twee handen? Rechts gewoon zoals nu maar links op de punt van het mes en daar aangedrukt houden en rollend hakken... da's heel veilig!
Zo was ze ook aan het snijden, maar tijdens het nemen van de foto vond ze dat het ook ze kon ;)
Die vinger beschermer leert je echt op de goede manier snijden, je hebt je vingers mooi gekromd.
 
Gisteren besteld met zijn naam gegraveerd en vandaag het setje voor Max ook al binnen.
Prima service van De Meesterslijpers!
(Ook twee microplane raspen voor mezelf mee laten komen..)
 
Eindelijk een OTP zei:
Sander72 zei:
Eindelijk een OTP zei:
Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank. :(( :(( =;

doet de mijne ook!  ;)
Zou dat een generatiedingetje zijn?
:))

Ooooh, herkenbaar! En om het af te toppen: m'n moeder heeft 2 kruiden: zout en peper, maar alleen voor speciale gelegenheden...

Moet ik nog uitleggen dat ik geen fan van gekookte aardappelen was?


 
Vandaag mijn gisteren aangeschafte Porkert 8 ontvangen. Via Marktplaats, nog nieuw in de doos
eac876928e586f6142fda47719ba94bd.jpg
 
Oh jee weer iemand aan de worst  :D
 
Goed gedaan. Veel plezier ermee!
 
Heb hem al een paar weken in huis maar vandaag afgemonteerd met de zijtafels :)
Tevens een BBQ guru DX2 en nog wat andere randspullen maar daar geen foto van

kWCKsQF.jpg
 
Mooi Pierre!
 
daar ga je heel erg veel plezier van hebben  :)
 
10991408_719779971452668_7531898061596335115_n.jpg


Wat fijn dat er zoiets is als marktplaats...Nieuw in doos, een WGA met handvatten voor maar ....?30,-


:D :D :D :D :D :D :D :D
 
Goeie deal !
 
Terug
Bovenaan Onderaan