BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Op ??n na laatste aanwinst is vier grote scharrelkipfilets, en de laatste...

e7a8d01cab4c3b424decc683bdde0810.jpg


Nu (3 januari 2015) met 30% korting op alle spullen van Barbecook bij Intratuin (Nijkerk).
 
Deze vakantie eens lekker opgeruimd:



Een eigen BBQ kastje gekregen in de keuken:



En tenslotte vandaag met de post met veel dank aan Gerard:



Joepie!
 
Dat boek is een geweldig standaardwerk, heb je vast heel veel plezier van!
 
20 kilo Bonfire kokosbriketten en de Bonfire aanmaakblokjes (500st) om eens te proberen van de Sligro.
 
dave79 zei:
20 kilo Bonfire kokosbriketten en de Bonfire aanmaakblokjes (500st) om eens te proberen van de Sligro.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen daarmee Dave, ik volg je! ;)
 
Voor 500 stuks voor 6 euro ex btw kan ik het wel proberen lijkt me...... :blush:
 
Petromax 6qts

a61fbae19a7b5fa99424ac7d4044ff00.jpg


Kreeg er nog een leuk stormlampje bij!

Van pa en ma wat geld gekregen met kerst voor 'iets leuks voor jezelf'.  Nuja nu hebben ze er zelf ook nog wat aan en kan ik weer een hebbedingetje van mijn veel te lange wishlist afstrepen!

Heb nu al zin in de stoofpotjes, broden en wat dan al niet meer!!

Blij mee!
 
Smokey89 zei:
Petromax 6qts
Kreeg er nog een leuk stormlampje bij!

Da's helemaal niet toevallig! Ik heb die ook... met zo'n fijn lampje van diezelfde forumsponsor! ;)
 
Sander72 zei:
Smokey89 zei:
Petromax 6qts
Kreeg er nog een leuk stormlampje bij!

Da's helemaal niet toevallig! Ik heb die ook... met zo'n fijn lampje van diezelfde forumsponsor! ;)

Dat is inderdaad helemaal niet toevallig ; ) haha
 
Mooie pan, prachtige deksel!
 
Smokey89 zei:
Sander72 zei:
Smokey89 zei:
Petromax 6qts
Kreeg er nog een leuk stormlampje bij!

Da's helemaal niet toevallig! Ik heb die ook... met zo'n fijn lampje van diezelfde forumsponsor! ;)

Dat is inderdaad helemaal niet toevallig ; ) haha
Het is dat we net de pakjes meneer hebben misgelopen, anders had ik die combi ook gehad.
Morgen weer een poging voor de dpd.
 
Dit is blijkbaar een populaire DO, ik heb m ook sinds een week of twee :)

Vind m heel gaaf. Vooral dat de deksel als skillet te gebruiken is vind ik een toffe optie, helemaal omdat de deksel ook pootjes heeft dus standalone gebruikt kan worden :)
 
Sander72 zei:
dave79 zei:
20 kilo Bonfire kokosbriketten en de Bonfire aanmaakblokjes (500st) om eens te proberen van de Sligro.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen daarmee Dave, ik volg je! ;)

Zal je hier op de hoogte houden, inmiddels een aanmaakblokje getest, in het begin waait het snel uit maar als het eenmaal brand dan gaat hij zeker goed!

Zsm een volledige test...
 
Terug
Bovenaan Onderaan