BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ceriel zei:
rdmeijer zei:
Net een Weber Master Touch 57 GBS met Sear besteld op Fonq.

219?
Komt morgen binnen :)
Mooie aankoop! Wat gaat erop morgen?  :>

Nou er ging helemaal niks op, want ik heb zaterdag niks binnen gekregen.
Bleef op status behandeling staan mijn order. Was de Appeltjes groene die ik had besteld, was 110? afgeprijsd dus dat vond ik een zwarte niet waard.
( deze had ik besteld + betaald maar in eens niet meer leverbaar..  http://www.fonq.nl/product/weber-master-touch-gbs-57-cm-complete/90164/ )

Vanmorgen maar is opgebeld want ik had nog geen track & trace gehad, en er was toch iets mis gegaan blablabla. Toen zei ik jullie hebben een Mastertouch en die sear grate wel los in voorraad. Werd ik even later terug gebeld en dat was goed, ze gingen het zo doen zonder dat ik extra kosten maakte.

Even brutaal gevraagd of ik niet een zwart model mocht, en dat was geen probleem.
Net factuur gehad met indd black edition 57cm master touch en los de searing grate.

Ben toch blij met de zwarte editie  B-)
 
Ceriel zei:
structor zei:
Mooie deal zo :D
+1
Wat gaat erop morgen? :D

Morgen blijft ie nog in de doos :)
Heb tot en met vrijdag avonddienst ( tot 23:30 ). Zaterdag ga ik denk ik een lekker haantje of kippetje erop gooien ;) Maar kunnen ook zomaar ingewijd worden met low en slow ribbetjes.
Kijken of ik nog zo een gevogelte stomer kan scoren.
 
Afgelopen weekend cadeautjes uitgewisseld met mn vriendin,
Aardig verwend :D
F389C875-98AB-445F-B07D-032060DF375F.jpg


Ook afgelopen week eindelijk een mooie Porkert weten te scoren via marktplaats :) :)
9A47EAF3-CE6D-44C0-A5B9-62B6435C1005.jpg

 
Haha, dan kan jij ook aan de Aziatische Ribbetjes van Steven en Me van Januari... net op tijd!

(lees vanaf bladzijde 140)
 
Een ei erbij.. Ben er heel blij mee!
 
mijn kerstpakket (oftewel ik heb de tegoedbon die ik gekregen had gister verzilverd):

%255BUNSET%255D.jpg


gisteren zitten bladeren en nu heb ik stress of ik het nog ga redden dit jaar voor het weer lente wordt; bresaola maken!
 
Ik heb voor de kleinste pitmaster haar verjaardag van vorige week een mooi mesje met een vinger beschermer gekocht. (Dat is net iets verantwoorder dan papa's mes in de handen geven). Uiteraard net als papa, ingegrafeerd en met een logo! Dit weekend is het mesje voor het eerst gebruikt, ze was er helemaal blij mee!

20150131-IMG_3252.jpg


20150131-IMG_3253.jpg


Verder versnipperen kon zonder vinger beschermer, volgens Eline...
20150131-IMG_3255.jpg
 
Hi Emiel, mooi mesje! Heb die vaker gezien in de winkels, maar hoe snijd het mes? Is deze aan te raden?
 
Hoi Dennis, ik heb er zelf ook even mee gesneden. Het mes snijdt prima, het ligt prima in de hand. Het is natuurlijk niet een heel groot mes. Van boven is het mooi breed, dus ook daar kan mooi op geduwd worden. Verder is het niet bloedscherp geslepen, maar voldoende scherp om door de meeste mensen als onverantwoorde ouder gezien te worden ;). Wij hebben het complete pakketje gekocht, dus dan zit er ook nog een speciale dunschiller bij die voor kinderen fijner vast houdt.
Ik vind het een aanrader voor (jonge) kinderen die graag mogen helpen in de keuken.
 
Leuke tip Emiel!
 
Thanks Emiel! Had dat setje ook gezien +/- 40 euro. Daarom maar de vraag of het de verwachting voldoet.
 
Kan niet wachten tot mijn neefje oud genoeg is. Zullen z'n ouders niet blij mee zijn, maar ik heb een naam hoog te houden voor wat betreft onverantwoorde kadootjes.
 
Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank. :(( :(( =;
 
Terug
Bovenaan Onderaan