BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb 'm ook (de DO 6qt) sinds 2 weken  :D
(zitten er bij jullie trouwens pootjes onder ?, bij mij wel iig )

Mac
 
dave79 zei:
20 kilo Bonfire kokosbriketten en de Bonfire aanmaakblokjes (500st) om eens te proberen van de Sligro.

Ik gebruik deze briketten al bijna een jaar en ben er erg tevreden over.
Ik gebruik ze in een UDS in een zelf gemaakte vuurmand, voor een nieuwe sessie schud ik de as eruit en vul een klein beetje bij en daarna nog wat er uit de starter komt erbij en doe dan makkelijk sessies van een uur of 6 tot 10
 
Van de week naar ikea en makro geweest voor een rib rekje, een doos ribbels :) en 2 fles(jes) tabasco.
De handschoenen waren ook in de aanbieding en voor de fantast thermometer maar binnenkort terug naar de ikea...vergeten de voorraad te checken  X(

B9EE1544-6C57-44FD-AD1B-84DACDC7CC89.jpg

 
Verkopen ze die zwarte latex ook in xxl bij ikea?
 
Ga kijken bij makro, dank voor de tip!
 
wellicht een heeeeele domme vraag, maar is het soms een cult ding om zwarte handschoenen te hebben, je ziet bijna iedereen met die dingen is een andere kleur niet goed genoeg  ;) ;)
 
Ik denk dat het meer een kwestie van smaak is Pierre.
Als ik moest kiezen tussen wit, paars of zwart, dan ga ik ook voor zwart. (er vanuit gaande dat ze voor de rest dezelfde eigenschappen hebben h?  ;) )

Mac
 
Ik heb gewoon witte. Die doen het ook.
 
Met de zwarte handschoenen ben je sneller. Zelfde dat de witte Thermapen sneller is dan de andere kleuren.  ;)
 
Ik heb een groene thermapen.
Ik had begrepen dat dat juist de snelste zou zijn
 
Pierre_b zei:
wellicht een heeeeele domme vraag, maar is het soms een cult ding om zwarte handschoenen te hebben, je ziet bijna iedereen met die dingen is een andere kleur niet goed genoeg  ;) ;)

Echte mannen dragen zwart!  :p
 
Sander72 zei:
Pierre_b zei:
wellicht een heeeeele domme vraag, maar is het soms een cult ding om zwarte handschoenen te hebben, je ziet bijna iedereen met die dingen is een andere kleur niet goed genoeg  ;) ;)

Echte mannen dragen zwart!  :p

No comments Sander :) =)) =)) =)) :-c 8-}

justin-bieber-recibe-consejos-amorosos-de-justin-timberlake.jpg
 
Geniaal Pierre... al realiseer ik me dat de combi zwart en latex nog veel ergere associaties kan opleveren...  :(
 
Pierre_b zei:
wellicht een heeeeele domme vraag, maar is het soms een cult ding om zwarte handschoenen te hebben, je ziet bijna iedereen met die dingen is een andere kleur niet goed genoeg  ;) ;)

Ik denk dat het ook een beetje een optische kwestie is, witte handschoenen zien er zo gauw vies uit vooral als je veel met sauzen en marinades werkt en dat zie je niet zo gauw met zwart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan