BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ener zei:
Sorry, in het verkeerde forum gedeelte?
Ik heb hem even verplaatst ;)
Heel veel plezier ermee, is een fijne Q!
 
Das een mooie bak! Daar ga je een hoop plezier aan beleven 8)
 
nieuwe gadget binnen uit hongkong, het kokend water klokt 100.4C. top!  :p

IMAG1067.jpg
 
Laat je bevindingen weten Marieken!! scoor ik er ook ff 1!! ::)
 
Duur?
 
noskos zei:

11,30 euro inclusief verzendkosten (eBay). De mijne komt van verkoper 'beyondluckytrading' ROFL

Die met een hogere range zijn wat duurder, en die tot 350 graden Celsius kunnen meten iets goedkoper, ca 7-9 euro.

Conrad heeft ze dacht ik ook voor een redelijke prijs, voor de niet eBay fans.
 
structor zei:
Oei, ik voel een buy moment op komen zetten....

Bedankt he Marieken!!!

let wel, het is een tof ding maar t heeft zn beperkingen, je meet alleen op oppervlakken dus het is geen vervanging van thermometers met probes enzo. ik had m vooral gekocht om te meten of ik een soort tandooroven-hitte kan cre?ren op de barbecue en omdat alle thermometers die ik heb minder geschikt zijn voor 400 graden C en meer.  :p
 
Dank je! Ik weet wat ze meten, wist alleen niet dat ze tegenwoordig al zo goedkoop te vinden zijn :D
 
Alhoewel niet voor op de BBQ, toch handig om te hebben als tool in dienst van de BBQ.
Wat is het?
Een F.Dick roestvrijstalen slagersgereedschap: bot- en vleeszaag, ook bij uitstek geschikt om stukken bevroren vlees te portioneren.
Afgelopen weekend heb ik deze via een eBay veiling voor klein prijsje gescoord, vandaag op de mat!
o.a. Bert zal dit werktuig bekend voorkomen.....ik vond het toch handig om te scoren  :)

fdick_zps29a7abf7.jpg

 
Er is weer een BBQ uitbreiding bijgekomen. Intratuin wilde er blijkbaar graag vanaf. Dus mooie korting gehad. Dacht even dat het ruzie zou worden thuis zo kort na aanschaf ei, maar vriendin heeft hem zelfs opgehaald voor me :)

Straks lekker uitpakken en in elkaar zetten. Alleen de doos is al mooi:)

Zal een fototje maken als hij in elkaar zit. Helaas dit weekend niet thuis, dus moet even weekje wachten voor het echte spelen.

IMG_0494_zps767bf876.jpg
 
Mooie aanwinst, super Q!! :p
 
Gefeliciteerd, Daar ga je nog veel plezier aan beleven
 
Veel plezier en jij hebt een goeie vriendin daar moet je zuinig op wezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan