BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ben erg benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes je hieruit gaat toveren Teddo!!
 
Gefeliciteerd, altijd leuk een offset smoker
 
Stoer ding Teddo, benieuwd wat de bewoners van Huize Jachtfestijn hieruit voorgeschoteld krijgen.
Wellicht zijn enkele slangachtige bewoners uit het aquatisch milieu, ook wel bekend onder de meer gangbare naam Paling, geschikt om eens kennis te maken met het rookgedeelte. Maar misschien gaat de voorkeur uit naar de meer gangbare diersoorten, rondlopend op 4 poten of gestoken in een deftig verenpak.
De Pittmasters horen het graag.
 
Btw, mijn nieuwe aanwinst op het gebied van verantwoord en deftig bbq'en is het grote en dikke naslagwerk van Stephen Raichlen, Culinair Barbequen. Vanmiddag gekocht in de boekhandel ter plaatse voor het luttele bedrag van ?17,95
Nu gaat het helemaal goed komen ;)
 
dat is een heel mooi apparaat teddo, daar gaan jullie heel erg veel lekkere dingen vanaf halen
 
Teddo, veel plezier hiermee. En hoe gaat ie heten! Volgens mij zijn jullie in huize jachtfestijn daar goed in om een naam te verzinnen.
Trouwens wordt je mooie hond niet schichtig (hot dog) met al die cookers? ;)
 
Spannende machine Teddo, ik kijk uit naar je kunsten!
 
150degrees zei:
Btw, mijn nieuwe aanwinst op het gebied van verantwoord en deftig bbq'en is het grote en dikke naslagwerk van Stephen Raichlen, Culinair Barbequen. Vanmiddag gekocht in de boekhandel ter plaatse voor het luttele bedrag van ?17,95
Nu gaat het helemaal goed komen ;)
prachtig boek is zijn geld dik waard.
 
nice! die zou ik ook nog wel eens willen hebben!
 
Gefeliciteerd teddo!!!
 
Mooi ding Teddo, ben zeer benieuwd naar je eerste resultaten!
 
93218346b3bec0ce7ff9248c795fba5c_zpsaadc8ae5.jpg


Weber OTP 57cm in de aanbieding bij de Intratuin. Je kan niet zonder.............
 
Mooi hoor!! Wat een beauty.

En geniet nog even van de glans, spoedig zal het dof en vettig zijn.
 
Sorry, in het verkeerde forum gedeelte?
 
Ener zei:
Sorry, in het verkeerde forum gedeelte?

Nha....zo'n mooi apparaat...gewoon overal posten  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan