BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Beter! Ik heb ze beiden en merk dat ik vaker de weber pak. Die heeft een draad-bodem, waar de andere een ijzeren bodem met gaten heeft. Kolen blijven er beter in liggen, maar opwarmen gaat minder snel.  Wel grappig dat ik 'm af en toe roodgloeiend wegzet na het leeggooien, zo'n ding wordt echt loeiheet!
 
Ah altijd handig !
 
Gister een Primo Oval Junior 200 met alle accessoires besteld bij Probbqshop.nl .. kan niet wachten tot de bezorger op de stoep staat  B-)
 
aroskam zei:
Gister een Primo Oval Junior 200 met alle accessoires besteld bij Probbqshop.nl .. kan niet wachten tot de bezorger op de stoep staat  B-)

Nice ! Veel plezier ermee!
 
aroskam zei:
Gister een Primo Oval Junior 200 met alle accessoires besteld bij Probbqshop.nl .. kan niet wachten tot de bezorger op de stoep staat  B-)

Dat is een goede investering!
 
Riestad zei:
aroskam zei:
Gister een Primo Oval Junior 200 met alle accessoires besteld bij Probbqshop.nl .. kan niet wachten tot de bezorger op de stoep staat  B-)

Dat is een goede investering!
Goed bezig. Ik geniet vanaf de eerste dag. Tot nu toe geen spijt.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 
ff1c6b310178870075807de3e2c417d3.jpg
Jaja weer wat meer leesvoer om te entertainen. Ik ben benieuwd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Tijdje terug het boek "Bloem water gist zout passie" gekocht. In mijn ogen veruit het beste Pizzaboek op dit moment. Mooie verhalen en veel achtergrond informatie gecombineerd met mooie foto's en lekker recepten.

Het is een boek dat je nog vaak uit de kast pakt. Al is het alleen maar om even te bladeren.

e2372c2a0a70ed60779c406e69753040.jpg
9b470736ce04baa69a93150a57dfad6a.jpg
d8384fa63b1b3ee600f8ca1ee5f4a8f7.jpg
fb5b1ed5f343a0599f500e53ba68d111.jpg
bb70044604cfe7db83e2651ee4d6e2ff.jpg
a515c69463e3eadeb8433c48a24cc564.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 
Die ben ik al eens tegen gekomen, lijkt me erg gaaf! (Eveneens dol op pizza)
 
Gaaf boek !
 
Mooie pen!
 
Die pannen; Vidaxl setje?
Mooie speeltjes :)
 
SilverFox zei:
Die pannen; Vidaxl setje?
Mooie speeltjes :)

Dat is inderdaad het VidaXL set. Vond de prijs erg schappelijk. Er zitten wel wat min puntjes aan die je waarschijnlijk bij de duurdere pannen van petromax niet hebt maar dat accepteer ik voor die prijs ;)

Gisteren gelijk goed schoon gemaakt (schrobben) en opnieuw ingebrand (op de foto zijn ze nog warmwaterkraan heet)

- het oog van het handsvat is niet helemaal strak afgewerkt
- er zit tegenover het handsvat geen lipje (maar ik ben er nog niet helemaal achter waarvoor het lipje is -> makkelijker dragen / kantelen ?)
 
Gisteren bij de Marko 8kg procureur gekocht voor 3,71 eur/ kg en een doos spareribs. En Sweet Baby Rays Original voor slechts 3,15 eur! Maar geen foto's, dus niet gebeurd... Van het weekend proberen te toveren, met niet gekocht vlees toch bbq'en, m'n eerste keer Ribbels! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan