BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

i105587.jpg


Gewicht: 1450 g
Ma?e: 245 x 155 x 135 mm
Packma?: 250 x 170 x 65 mm
 
Rookhout paket van Wolk Wildhout, startend bedrijfje hier in de regio. 5 x 1,5 kg eik, kers, berk, peer en acacia. Leuk om alles eens een keertje uit te proberen. Je kunt ook gewoon een  7.5 kg doos van ??n soort krijgen. Eigenlijk leveren ze alleen aan bedrijven maar omdat ze in de opstartfase zitten, ook nog aan particulieren. Ja, ik heb beloofd het nieuws te verspreiden onder mijn BBQ vrienden en nee, ik heb geen aandelen. Ze gaan binnenkort ook cederplankjes maken. Prijs voor ??n pakket ?20 excl. BTW excl. verzending (ik heb zelf het pakket opgehaald). Zie www.wolkwildhout.nl >> producten >> vuur.

5-soorten-Chuncks-1.jpg
 
leuk om te proberen
 
Wat zijn de verzendkosten voor zo'n doos hout?
 
Vandaag m'n nieuwste aanwinst: een BGE large! Helaas nog geen foto maar die volgt snel wanneer ook de bijbehorende tafel klaar is (ik mag zolang een nest lenen van de dealer, goeie service!). Werkt echt super, het is even een beetje spelen maar als je eenmaal een temperatuur hebt ingesteld blijft ie ook superstabiel. Als maidenrun een paar kippenboutjes klaargemaakt. Simpel met alleen een beetje olijfolie en Stockyard All Purpose Rub. Zelden zo'n smaakvol en sappig kippetje gegeten! Heel tevreden Egghead hier in het Brabantse... ;)
 
Een BGE large....
Jij hebt je vakantiegeld goed besteed! Vakantie in eigen tuin ;)
 
Holkers zei:
Wat zijn de verzendkosten voor zo'n doos hout?
Ik heb de doos zelf opgehaald. Op www.postnl.nl kun je vinden dat het verzenden van een pakket tot 10 kg binnen Nederland ?6,75 kost.
 
Ivo-tje zei:
Een BGE large....
Jij hebt je vakantiegeld goed besteed! Vakantie in eigen tuin ;)

Jazeker! Vanwege wijzigingen in de gezinssamenstelling gaan we dit jaar niet verder dan Rundum Hause  ;) en kon moeders de vrouw zich wel vinden in deze investering. Dat wordt veel buiten koken deze zomer (en daarna)  :D
 
Een vakantie duurt een paar weken, het plezier van een BGE de rest van je leven :D
 
PV zei:
Holkers zei:
Wat zijn de verzendkosten voor zo'n doos hout?
Ik heb de doos zelf opgehaald. Op www.postnl.nl kun je vinden dat het verzenden van een pakket tot 10 kg binnen Nederland ?6,75 kost.

Ik heb ze een mail gestuurd voor een offerte voor zo'n doos en verzendkosten.
 
Net even een nieuwe rub en BBQsaus gescoord. Saus smaakte lekker fris met een be?tje pit aan het eind. Ik ga gelijk een rib in de rub zetten en morgen rustig op de Q :D


D4FB3C42-C21A-4D9C-AC44-D2CCED175F28_zpsoz5n1eji.jpg
 
Inspiratie opgedaan bij een forumgenoot ben ik aan het zagen en schroeven gegaan.

2014-05-18121353.jpg


2014-05-18121421.jpg


2014-05-22215840.jpg


2014-05-24183705.jpg


Van allerlei kruiden en (groenten) er in, laat de zomer maar komen.
 
Nice!!
 
ziet er strak uit, je hebt ook professioneel gereedschap zie ik  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan