BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ceriel zei:
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:


Ach... ook dat allu van de Makro vind je vast wel een bestemming voor....
Moet zeggen die doos met  26 rollen weegt ook helemaal niets...., dat valt dan wel weer tegen... Als ik maar geen doos met lucht gekocht heb bij de Lidl...
 
ThrowonD zei:
Ceriel zei:
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:


Ach... ook dat allu van de Makro vind je vast wel een bestemming voor....
Moet zeggen die doos met  26 rollen weegt ook helemaal niets...., dat valt dan wel weer tegen... Als ik maar geen doos met lucht gekocht heb bij de Lidl...
Er zit ook maar 10 meter op zo'n rol van de Lidl, dus dat zal meespelen. Ik had de doos achter op de fiets, en dat ging idd heel prima.
 
Dominique zei:
ThrowonD zei:
Ceriel zei:
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:


Ach... ook dat allu van de Makro vind je vast wel een bestemming voor....
Moet zeggen die doos met  26 rollen weegt ook helemaal niets...., dat valt dan wel weer tegen... Als ik maar geen doos met lucht gekocht heb bij de Lidl...
Er zit ook maar 10 meter op zo'n rol van de Lidl, dus dat zal meespelen. Ik had de doos achter op de fiets, en dat ging idd heel prima.


Kijk, dan heb ik dus maar 100 meter folie gekocht. Ik had even het idee dat de mensen dachten dat ik niet lekker was  :))


 
maroc zei:
Dominique zei:
ThrowonD zei:
Ceriel zei:
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:


Ach... ook dat allu van de Makro vind je vast wel een bestemming voor....
Moet zeggen die doos met  26 rollen weegt ook helemaal niets...., dat valt dan wel weer tegen... Als ik maar geen doos met lucht gekocht heb bij de Lidl...
Er zit ook maar 10 meter op zo'n rol van de Lidl, dus dat zal meespelen. Ik had de doos achter op de fiets, en dat ging idd heel prima.


Kijk, dan heb ik dus maar 100 meter folie gekocht. Ik had even het idee dat de mensen dachten dat ik niet lekker was  :))

Ik werd ook wat wazig aangekeken, waarop ik op de bekende 'Domi manier" zei dat ik het ging gebruiken om mijn dak lekvrij te maken....=)) jazeg, bemoeijemetjeeigenzaken.... ( en daarna hing ik in een appelflauwte over mijn stuur van het lachen, maar ja, dat ziet alleen het hondje, want die was ook mee in de fietsmand).
 
u4yjevu3.jpg


Gisteren een grote broer voor mijn Porkert gekocht... Een Husky... Uit Zweden!!

Had geen hondje in de fietsmand, maar je had die gezichten moeten zien:
" wat ga je met dat oude ding doen? "  Ik: " hele grote gehaktballen maken! "

Het ding heeft volgens mij 50 jaar in de schuur gestaan, maar is nog nooit gebruikt, mes en plaat zijn nieuw.

 
Ik hou ervan, beetje foute grappen maken, en dan die gezichten....
Mooie machine hoor, daar komen grote ballen uit ;)
 
Was weer een goedkoop dagje dus? ;)

Mooi speeltje!
 
Congrats met deze hele mooie Q!!
 
BertM zei:
Laten we maar eerst een zomer krijgen, of niet?
Ben het een beetje zat kledder te worden naast mijn Q.



Plus 1....
 
Mooie q hoor.

Wat betreft de overkapping: we zijn bezig om een ander huis te kopen, ik kijk nu als eerste wat de bbq mogelijkheden zijn  :p daarna komt de rest  :D
 
Welke hoeveelheid is dit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan