Gisteren mijn eerste pulled pork gemaakt op mijn otp57 en ik moet zeggen, dat smaakt naar meer!
Wat is dat lekker om na 14 uur eindelijk een lekker broodje pp te kunnen eten.
Hier wat foto's van mijn acties en een grafiekje van het temperatuurverloop. De echte "zone" is uitgebleven iedere keer toch een stijging van ongeveer 2 graden.
Mijn dry rub; bruine suiker, witte suiker, paprikapoeder, knoflookpoeder, zeezout, chilpoeder, oregano, cayenne peper, komijn en zwarte peper.
Mijn injectievloeistof; , appelsap, water, zout, Worcestershire sauce
De rest van de foto's spreken voor zich....
vacu?m een nachtje in de koelkast
door op vaste plaatsen een blokje kersenhout te leggen kon ik tijdens het barbecue?n d.m.v. rooksignalen bepalen hoe ver mijn brandstof op was.
na 12 uur was de kern van 88?C bereikt, daarna een uur in de folie laten rusten.
het feest kan beginnen.....
en als laatste de logfile:
Iemand enig idee waarom ik niet een echte zone zie in de grafiek?
gloeiende groet
Camiel de barbecueman
Wat is dat lekker om na 14 uur eindelijk een lekker broodje pp te kunnen eten.
Hier wat foto's van mijn acties en een grafiekje van het temperatuurverloop. De echte "zone" is uitgebleven iedere keer toch een stijging van ongeveer 2 graden.

Mijn dry rub; bruine suiker, witte suiker, paprikapoeder, knoflookpoeder, zeezout, chilpoeder, oregano, cayenne peper, komijn en zwarte peper.

Mijn injectievloeistof; , appelsap, water, zout, Worcestershire sauce
De rest van de foto's spreken voor zich....

vacu?m een nachtje in de koelkast

door op vaste plaatsen een blokje kersenhout te leggen kon ik tijdens het barbecue?n d.m.v. rooksignalen bepalen hoe ver mijn brandstof op was.

na 12 uur was de kern van 88?C bereikt, daarna een uur in de folie laten rusten.

het feest kan beginnen.....

en als laatste de logfile:

Iemand enig idee waarom ik niet een echte zone zie in de grafiek?
gloeiende groet
Camiel de barbecueman