BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste pulled pork (en zeker niet de laatste)

Kijk uit Camiel, het werkt verslavend.....
 
Zeg, had ik eigenlijk al gezegd dat het er pico uitzag? Nee? Sorry dan, want het ziet er pico uit!
Met name ook die grote fles Chouffe ;D. Ken je de N'Ice? Die komt er straks ook weer aan, volgens mij brouwen ze die vanaf oktober tot ergens in de winter. Da's ??n van mijn (vele :) ) favorieten, naast de gulden Carolus en Chimay bleu.

Net trouwens even je blog zitten doorbladeren: whiskey, lekker eten, Pearl Jam....h?, da's ook MIJN lijst! ;)
Ik zie wel dat je van steviger whisky's houdt dan ik. Lagavulin is ook ??n van mijn favorieten, maar Laphroaig....m?n...da's een krachtig sappie!
 
El Fumarole zei:
Zeg, had ik eigenlijk al gezegd dat het er pico uitzag? Nee? Sorry dan, want het ziet er pico uit!
Met name ook die grote fles Chouffe ;D. Ken je de N'Ice? Die komt er straks ook weer aan, volgens mij brouwen ze die vanaf oktober tot ergens in de winter. Da's ??n van mijn (vele :) ) favorieten, naast de gulden Carolus en Chimay bleu.

Net trouwens even je blog zitten doorbladeren: whiskey, lekker eten, Pearl Jam....h?, da's ook MIJN lijst! ;)
Ik zie wel dat je van steviger whisky's houdt dan ik. Lagavulin is ook ??n van mijn favorieten, maar Laphroaig....m?n...da's een krachtig sappie!

Hee El Fumarole

Dank je voor jouw reactie, idd Chouffe is wel 1 van mijn biertjes en laat die N'Ice maar komen! Uit de Chouffeserie kan ik de Houblon Chouffe ook erg waarderen.

Misschien eens een draadje starten met de beste biertje-barbecuegerechten?

Denk dat die Chouffe zijn langste leven wel heeft gehad, vanavond (ter ere van Braaidag of gewoon omdat het kan ;)  ) een verse worst op de Q, denk dat ie daar perfect bij past.

Denk dat jij best wel iets kunt vinden voor bij die top biertjes. Gulden Carolus of die Chimay met gegrilde camembert..... of moink ballen.....


ow ja ik zie net jouw bouwjaar, dat verklaart een hoop :D
 
knorrie is meer dan verdient!! op naar de big 3!
 
camiel zei:
El Fumarole zei:
Net trouwens even je blog zitten doorbladeren: whiskey, lekker eten, Pearl Jam....h?, da's ook MIJN lijst! ;)
Ik zie wel dat je van steviger whisky's houdt dan ik. Lagavulin is ook ??n van mijn favorieten, maar Laphroaig....m?n...da's een krachtig sappie!

Dank je voor jouw reactie, idd Chouffe is wel 1 van mijn biertjes en laat die N'Ice maar komen! Uit de Chouffeserie kan ik de Houblon Chouffe ook erg waarderen.

Ha Laphroaig is ook ??n van mijn favorieten op het moment, en die biertjes zo ver ik ze ken gaan er ook wel in!

Misschien ten overvloede maar als je Houblon lekker vindt moet je ook eens wat IPA's proberen.

Heb er dorst van gekregen.... meteen maar een Ardbeg Uigeadail bij gepakt, jummy!
 
Hey Camiel. mooi wark! Ik ben net nieuw hier en smoke pas voor de zesde keer en een pulled pork staat hoog op mijn "list of adventures".  gefeliciteerd man!
groetjes Ton
 
Ton van der Sluijs zei:
Hey Camiel. mooi wark! Ik ben net nieuw hier en smoke pas voor de zesde keer en een pulled pork staat hoog op mijn "list of adventures".  gefeliciteerd man!
groetjes Ton

Hee Ton, welkom bij de club, PP is inderdaad een hele leuke ervaring maar trek er voldoende tijd voor uit. 12 uur zijn zo om en dan is het niet zeker dat jouw stuk vlees al helemaal gaar is.

met een biertje erbij gaat de tijd nog sneller ;)

 
dat is een mooie sessie geweest en een prachtige reportage, gefeliciteerd met je knorretje
 
Gefeliciteerd met je knorretje!
 
Gefeliciteerd met je knorretje ziet er goed uit leuke sessie en mooie foto's moet dit toch ook eens een keer gaan maken.
Maar ja tijd is soms een gebrek als je verschillende hobby's hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan