BasBQ
Beef en Steak

Midtown Bar-B-Que

Er zit niks anders op :(. We moeten verhuizen :)
 
Bert zei:
Er zit niks anders op :(. We moeten verhuizen :)

Of er zelf ook aan beginnen Bert......
 
Thanks voor de positieve reacties guys!

Er wordt nu hard gewerkt aan de productiekeukens, bedoeling is snel de eerste mensen blij te kunnen maken  :)
 
Veel succes mannen.

Ben wel benieuwd naar de 013 afdeling en wie die gaat runnen.
 
ik stel voor om het centraal te houden. Filiaal in de regio 030 (utrecht / nieuwegein / ijsselstein)
 
Heel veel suc6 mannen.
Eneh......als jullie bij Jeroen (El Fumarole) langs komen, dan is het naar mijn huis ook niet ver meer, dus ehhhh...... ik zeg neem wat extra's mee  :)

Mac
 
Je durft wel, een Twizzy... Met 6 bestellingen ver weg kun je wel eens een probleem krijgen.

Maar wel topconcept! Doen jullie ook aan afhalen?
 
Holkers zei:
Je durft wel, een Twizzy... Met 6 bestellingen ver weg kun je wel eens een probleem krijgen.

Maar wel topconcept! Doen jullie ook aan afhalen?

Haha, een Twizy Cargo kan idd maar 120KM aan. Gelukkig hebben we er meer dan ??n  ;)
 
Om de andere te slepen???? :D
 
Staat op facebook, maar voor de liefhebbers een geinig biertje bij spareribs, shiners !

1475996_572199162850437_1654023749_n.jpg
 
Een authentieke Bbq joint waar je "shiners" kan bestellen, het moet niet gekker worden.....

Gelukkig weet ik nu dat het bier betreft en niet de spareribs ;)
 
Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!

Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)
 
Lopend buffet, maar dan echt lopend.
Klink wel leuk :D
 
epscholten zei:
Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!

Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)

Wanneer en hoe laat.
 
Ow...vertel...vertel :p
 
Leuk, roept U maar! ( kan ik vergelijken met de vorige keer ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan