BasBQ
Beef en Steak

Midtown Bar-B-Que

Lijkt me erg leuk om te komen proeven.
 
Bedankt voor alle leuke positieve reacties op de Drive-In zondag! Excuses voor laat reageren, maar we proberen met alle macht alles klaar te hebben voor aanstaande zondag! De Drive-In gaan we houden van 16:00 tot 19:00 op Kwartsweg in Bleiswijk.

Parkeer je auto daar en we komen de bestelling opnemen. Menu van 17,95 verkopen we die dag voor 10 euro (vlees / sidedish / muffin)
Daar we een beetje rekening mee moeten gaan houden wie er komt ivm voorbereiding, als je zeker komt, laat het aub weten :)
 
Leuk! Ik kom op zeker ( ga er vanuit dat ik dan weer beter ben) , klopt het dat de site alleen een logo laat zien, maar nog geen menu? En kunnen we pinnen daar, of alleen contant betalen, of juist NIET contant betalen?
 
Ik zal er niet zijn, hoewel de aanbieding geweldig is, en ik bijzonder benieuwd ben, vind ik Bleiswijk toch net ff te ver.
 
ReneR +1

Toch vind ik het een geweldig initiatief, ik wens jullie heel veel succes toe en hoop dat dit het begin is van een land vol goede BBQ tenten.
 
S#@t....feestje die dag dus kan niet. Maar ga de reacties goed in de gaten houden. Succes!
 
Dat is voor ons ook net ff te krap dag. Jammer...
 
Helaas geen auto tot mijn beschikking a.s zondag
 
wij komen met 4 personen Erik Paul  :)
 
Ik kom met Verkering om een uur of 6.
 
Spannend hoeveel er komen! Leuk iig die al aangegeven hebben te komen..legt de lat hoog. Kritiek horen we graag..alles moet natuurlijk nog beter!

Vanaf morgen 4 uur (tot 7 uur) voor 10 euro een menu naar keuze op Kwartsweg 38 in Bleiswijk (geen pin helaas) dus komt alle! Parkeer op de parkeerplaatsen aan straatkant en we komen aan je raampje voor de bestelling!

Spannend! Vannacht gaat iig de smoker aan met 40kg vlees. Het moet op ;)
 
Mijn excuses voor het inactief zijn op dit forum, maar het was een drukke maand (december) voor Midtown Bar-B-Que. We hebben veel verbeterd aan ons concept en over twee weken gaat dan ook ons nieuwe menu ' live ' met oa brisket balls, pulled pork balls, mac & cheese balls en brunswick stew. Daar dan ook de twee nieuwe fillialen (den haag en tilburg) open gaan wil ik weer een avond organiseren voor de BBQgenootschap leden in ons nieuwe filliaal in Den Haag (laan van meerdervoort). Voordat we het bruine cafe gaan slopen leek het me wel leuk om deze te gebruiken voor een proefavond! Hoor dan ook graag of jullie interesse hebben in deze proefavond van ons nieuwe menu met eventueel ideeen voor de datum (ergens eind januari)
 
*Steekt vinger op*

Hopelijk een dag waarop ik kan, neem denk ik ook iemand mee die nog net iets meer kan Q'en
 
Erg leuk idee, kijken of de datum uit komt....
 
Mooie onderneming met mooie gerechten. Van mij mag dit een landelijk concept worden, heerlijk!
 
Goed plan! Ik heb een volle agenda deze maand maar als het op een dag is dat ik niets heb dan kom ik zeker!
 
Ik wacht nieuwsgierig op de datum.
Nu ook in Den Haag......erg gevaarlijk :p
 
Den Haag ligt om de hoek, als de datum schikt kom ik graag proeven !

:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan