BasBQ
Beef en Steak

Maverick ET-733

 
 
 

blackshadow

Vuurmaker
Berichten
87
Lees op verschillende plaatsen dat de Maverick ET-733 binnenkort uitkomt:

1379425206782481026864.jpeg



FEATURES:

Comes with receiver, transmitter, 2 hybrid probes & 2 grill clips
Monitors 2 things at once! 1 food and 1 BBQ or 2 foods or 2 BBQS. You select

Probe wires are 3 ft long and are rated for 716?F
Receiver stores settings even when unit is off
6 preset temperatures for Beef, Veal, Lamb, Pork, Chicken and Turkey
9 BONUS preset temperatures for Game meats, Deer, Elk, Moose, Buffalo, Rabbit, Boar, Duck, Bird & Fish

Can customize preset temperatures to personal taste
Alerts you when preset temperature is reached
Loss of signal alert if you go out of range for more than a minute
Large 300 ft range
Select between Fahrenheit and Celsius
The receiver will display 32?F to 572?F
In BBQ mode you can set the high alert range from 140?F to 572?F and 32?F to 554?F in the low alert range
4 AAA batteries included
 
Potverdorie mijn 732 is een maand oud..... Nu zie ik niet echt het nut van presets op die analoge klokjes kijken we ook niet naar de cijfers die bij de plaatjes staan ;-)
 
Een 2de hands 732 raak je wel kwijt hoor ;)
 
Komt de 732 vast in de aanbieding, Voor mij goed genoeg
 
Ik heb hier naast de DigiQ2DX ook een Maverick ET732 en heb zojuist eens even gekeken naar de nieuwe ET733.
Op het eerste gezicht zie ik alleen dat de receiver van de ET733 een extra stukje LCD display laat zien met standaard instellingen (presets) voor vlees, vis etc.
Er blijven nog steeds 2 probes actief zoals ook al bij de ET732, nl. 1 x voor de food en 1 x voor de pit temp.
Ik zie zo 1,2,3 nog niet een groot verschil met de ET732 en denk dat degene die al een ET732 hebben niet meteen naar de winkel of de webshop moeten of hoeven te rennen om over te stappen.
Heb je nog geen Maverick of soortgelijke set, dan is natuurlijk de nieuwste versie een logische keuze, alhoewel je straks met een ET732 die wat in prijs zullen dalen wel een uitstekende bargain kunt hebben!
Volledigheidshalve hier nog een youtube filmpje over de ET732 ter vergelijking.
Ik zou zeggen: oordeel zelf! (maar ik zie geen reden om mijn ET732 in te ruilen)
Review: Maverick ET-732 Wireless BBQ Thermometer
 
er is minstens 1 reden voor mij om de ET-733 te bestellen..... er zit een extra rooster-klem bij ;)
 
Op de 1 of andere manier heb ik altijd nog sterk de drang om zo'n Maverick aan te kopen...geen idee waarom.
Blijf het mooie en, zoals ik lees... kennelijk goede apparaten vinden.

Alleen wel jammer dat de 733 wederom niet de mogelijkheid bied om middels ad-hoc met je smartphone te verbinden ...of juist via wifi en app extern te gebruiken is zodat je het thuis met de ontvanger af kunt.
Hij zal er niet minder om ver kopen maar gadgets zijn hot....zeker als ze nog mooi zijn ook
 
Iemand enig idee wanneer de nieuwe uitkomt? Ben namelijk hoognodig toe aan een nieuwe thermometer en wil niet te lang wachten eigenlijk.. ;)
 
Eind oktober wordt de 733 verwacht.
Ik volg hem zelf ook even. Vind het best een leuk ding om te zien.
Allicht dat ik hem via ebay US probeer te bestellen t.z.t. (die zijn vaak wat sneller met de beschikbaarheid)
 
Ik heb hier laatst contact over gehad met Baron's Barbecue Bussines. Zij wisten mij te vertellen dat de ET-733 pas in februari 2014 uitkomt in de VS. BBB gaat in januari contacten leggen met de VS om de ET-733 zo snel mogelijk naar Nederland te verschepen.
 
Maar ze schrijven ook op hun site dat ze niet naar o.a. Nederland leveren.....
 
Stoker Joop zei:
Ik heb de Maverick al besteld bij amazon.de. Ik had liever die full-black one maar door transportkosten etc. zag ik het van af. De levering komt deze maand (5 december??). Tot die tijd moet ik maar in het vlees drukken en gokken op medium of rare.

Hieronder een linkje naar amazon.
http://www.amazon.de/Maverick-weitreichendes-Smoker-Fleischthermometer-Rauchfleisch-Thermometer/dp/B00GC53DYW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1385993205&sr=8-1&keywords=maverick+et+733

Dat is best een interessante deal. Hoe werkt zoiets als je het naar nederland laat sturen?
 
Je logt je in als gebruiker, naam en adres opgeven etc. Dan kun je je winkel wagen vol gooien, het is maar net hoe je portemonnee toe laat, dan staat ergens op rechter overzicht venster iets van verrechunung wagenkorb even zo uit mijn hoofd dit is handig dan weet je ook meteen wat de porto bedraagt. Dit kan alleen door je eigen aan te melden. Ook weet je wat de verwachte levertijd is, dit doe je door bepaalde overzicht pagina openen of aan het eind van de betaling.
Het is net als bol.com maar de producten zijn in Duitsland en het is in het duits  B-) . Rekening geschiede met creditcard. Ik heb 15 euries aan porto betaald 4 verschillende producten. Dat is nog goedkoper dan via v.s. ondanks de goedkope dollar koers. De kleur is een comprimie. Eerste set heb ik al binnen, nu de maverick nog.
Met jou inlog gegevens kun je ook naar amazon.com en amazon.uk gaan, dat laatste zou ik niet doen aangezien de ponden duur is. De amazons onderling is niet hetzelfde, tik maverick et 733 maar in de zoekbalk.
Oh, en invoerrechten heb je geen last van, dankzij de handelsvrij economie binnen europa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan