BasBQ
Beef en Steak

Maverick ET-733

Yups, de buy now knop ingedrukt  :D
 
Dat is incl de porto altijd nog goedkoper dan in Nederland... X(

Mijn 732 is net 3 weken oud.....
 
Ceriel zei:
Dat is incl de porto altijd nog goedkoper dan in Nederland... X(

Mijn 732 is net 3 weken oud.....

Vandaar het indrukken van de buy now knop  :p
 
Vaak is verzenden via amazon.de naar Nederland gratis. In dit geval gat het om een partner en deze berekend dan wel bezorgkosten.
 
Al iemand een idee wanneer deze in NL te koop is?
 
Tot zover ik begrepen heb, volgend jaar medio maart bij www.bbqstuff.nl (die is de enige verkoper in Nederland voor Maverick)
 
En hier is 'ie dan!
Ik heb hem besteld bij Amazon.de, ik heb verwacht dat deze rechtstreeks uit Duitsland zou komen. Maar het is via Engeland en Belgi?  binnen gekomen.
Vanavond de gebruikershandleiding lezen...... :-B

2rc3c3q.jpg
 
Duitsland via Engeland en Belgi? naar Nederland.....
Zitten er tegenwoordig ook al van die export-subsidies op thermometers....
(net als op vlees dat ge?xporteerd werd om geslacht te worden om daarna weer ge?mporteerd te worden....)
 
CAM00626_zps4b225f14.jpg


Die van mij is ook binnen  :D 



 
@ Maroc & Stoker Joop, gefeliciteerd met de aanschaf van de mooie speeltjes.
Hoe lang zijn de draden van de probes? Hopelijk nu wel 6ft?
De 732 van mij kwam destijds met 3ft draden, wel erg kort.....inmiddels toch een setje 6ft erbij gepakt.
 
De draad inclusief probe is totaal 95cm lang en draad is 83cm.
 
Stoker Joop zei:
De draad inclusief probe is totaal 95cm lang en draad is 83cm.

Dank voor het antwoord op Geert zn vraag :D
 
Kan er geswitched worden tussen ?F en ?C? (of kon dit met het vorige model ook niet?)
 
Ja, zie het knopje links onderaan, daarmee kun je wisselen.

Ik heb deze ook, en technisch een prima apparaat. Maar het instellen en de menu-opties zijn echt verre van logisch of gebruiksvriendelijk. En het scherm is ook heel slecht te lezen, alleen onder een ideale kijkhoek kun je het zien. Iets daarvan afwijken en je ziet niets meer.  Als de Maverick binnen op de salontafel staat kan ik hem niet aflezen, en ik moet hem steeds oppakken en recht voor mijn neus houden...

Ik hoop dat ze voor een volgende versie dat aanpassen, en wat mij betreft een paar knoppen toevoegen die het instellen een stuk intu?tiever maakt.
 
mrwolf zei:
Ja, zie het knopje links onderaan, daarmee kun je wisselen.

Ik heb deze ook, en technisch een prima apparaat. Maar het instellen en de menu-opties zijn echt verre van logisch of gebruiksvriendelijk. En het scherm is ook heel slecht te lezen, alleen onder een ideale kijkhoek kun je het zien. Iets daarvan afwijken en je ziet niets meer.  Als de Maverick binnen op de salontafel staat kan ik hem niet aflezen, en ik moet hem steeds oppakken en recht voor mijn neus houden...

Ik hoop dat ze voor een volgende versie dat aanpassen, en wat mij betreft een paar knoppen toevoegen die het instellen een stuk intu?tiever maakt.

Was dit met de ET-732 ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan