Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
@Doomedahab Die zou ik ook willen kopen maar is nergens los te koop. Waar heb jij deze dan kunnen kopen?Geen ervaring met de kick ash basket, maar vorige week heb ik toevallig wel de Kamado Joe as slede aangeschaft. Deze past uiteraard perfect. Die zou ik aanbevelen, want is veelzijdiger. Je kan dan bijvoorbeeld makkelijk rookhout in de slede plaatsen in plaats van tussen de kolen
@Samplex Deze is Hier te koop@Doomedahab Die zou ik ook willen kopen maar is nergens los te koop. Waar heb jij deze dan kunnen kopen?
Daar was ik al lang naar op zoek. Direct besteld. Dank!
Rookhout plaatst je dan in de aslade?Geen ervaring met de kick ash basket, maar vorige week heb ik toevallig wel de Kamado Joe as slede aangeschaft. Deze past uiteraard perfect. Die zou ik aanbevelen, want is veelzijdiger. Je kan dan bijvoorbeeld makkelijk rookhout in de slede plaatsen in plaats van tussen de kolen
Ja dat doe ik inderdaad. Kleine blokjes of chips. Ik vind dit makkelijker dan rookhout in het kolenbed. Ook kan je tijdens de sessie rookhout op die manier toevoegen, of andere zaken, zoals kruiden als aroma.Rookhout plaatst je dan in de aslade?
Smoking Dad BBQ deed een mooie vergelijkende test, chunks onder de kolen en chips in de asladeJa dat doe ik inderdaad. Kleine blokjes of chips. Ik vind dit makkelijker dan rookhout in het kolenbed. Ook kan je tijdens de sessie rookhout op die manier toevoegen, of andere zaken, zoals kruiden als aroma.
Ah top, ik ga er ook 1 bestellen.Ja dat doe ik inderdaad. Kleine blokjes of chips. Ik vind dit makkelijker dan rookhout in het kolenbed. Ook kan je tijdens de sessie rookhout op die manier toevoegen, of andere zaken, zoals kruiden als aroma.
Goed materiaal thanx, behalve de hello fresh reclames ;-)Smoking Dad BBQ deed een mooie vergelijkende test, chunks onder de kolen en chips in de aslade
Smoking Dad BBQ deed een mooie vergelijkende test, chunks onder de kolen en chips in de aslade
Klopt inderdaad, die vergelijking is niet echt wetenschappelijk neeSmoking Dad deed een een niet echt vergelijkende test waarbij de hoeveelheden rookhout niet echt in verhouding stonden en hing daar een conclusie aan.
Wat ik me afvraag is wanneer je rook hebt op die manier. Want het duurt even voordat er brandende sintels naar beneden vallen als je een volle kolenmand aansteekt aan de bovenkant. En ik wil graag rook hebben zodra ik mijn vlees erin leg. Ik wacht niet tot alles op temperatuur is.
Ik het inderdaad slecht verwoord, de hoeveelheid hout in zijn kolen en die in de aslade waren al niet gelijk.Smoking Dad deed een een niet echt vergelijkende test waarbij de hoeveelheden rookhout niet echt in verhouding stonden en hing daar een conclusie aan.
Wat ik me afvraag is wanneer je rook hebt op die manier. Want het duurt even voordat er brandende sintels naar beneden vallen als je een volle kolenmand aansteekt aan de bovenkant. En ik wil graag rook hebben zodra ik mijn vlees erin leg. Ik wacht niet tot alles op temperatuur is.
Yep, deze gebruik ik in de kj2, in combinatie met de aslade dus.Iemand ervaring met de Kick Ash Can (as bak opvanger) op de Materbuilt? Past deze goed en vangt deze goed al het as op?
Ik denk er hetzelfde over. Ik heb dan bij de Junior direct eentje mee gekocht.Yep, deze gebruik ik in de kj2, in combinatie met de aslade dus.
Zover ik weet, was kick ash, de bedenker van de kolenmand. Deze hebben een model dat gewoon perfect past in je Masterbuilt. Ik zou niet zonder meer willen. Dit geeft zoveel gemak voor alleen al even de mand er uitnemen en de as van de kolen schudden....
Ik het inderdaad slecht verwoord, de hoeveelheid hout in zijn kolen en die in de aslade waren al niet gelijk.
Je zal inderdaad pas later rook hebben via de aslade en mede omdat er minder rookhout aanwezig is en je pas later rook hebt, zal deze subtieler aanwezig zijn.
Laten we het daar op houden
Ik heb zelf alvast niet het nodige materiaal om een test te doen waarbij gelijke hoeveelheden rookhout gebruikt worden.