BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Nieuwe accessoire. De gietijzeren margriet was een beetje aan de vettige kant. Kreeg de luchtgaten met moeite open.

Tot nu toe bevalt de Smokeware kap goed!

IMG_20220729_173441117_HDR.jpg
 
Mijn Masterbuilt heeft nu bijna 2 jaar in mijn tuin gestaan zonder afdak oid, wel met een universele hoes erover.
Bij het schoonmaken viel me op hoe piekfijn alles er nog uit ziet. Geen spatje roest te vinden. Nu is hij ook niet heel intensief gebruikt, maar dan nog.
De enige zichtbare slijtage is een chipje van de keramische ring onder de firebox, een paar micro putjes van vonkjes op de tafeltjes en natuurlijk het vilt. Voor de kwaliteit had ik geen duurdere hoeven te kopen.
IMG_20230714_124142.jpg
IMG_20230714_124155.jpg
 
Mijn Masterbuilt heeft nu bijna 2 jaar in mijn tuin gestaan zonder afdak oid, wel met een universele hoes erover.
Bij het schoonmaken viel me op hoe piekfijn alles er nog uit ziet. Geen spatje roest te vinden. Nu is hij ook niet heel intensief gebruikt, maar dan nog.
De enige zichtbare slijtage is een chipje van de keramische ring onder de firebox, een paar micro putjes van vonkjes op de tafeltjes en natuurlijk het vilt. Voor de kwaliteit had ik geen duurdere hoeven te kopen. Bekijk bijlage 55198Bekijk bijlage 55199
Ziet er nog prima uit. Wat zit er onder het handvat? Die haak komt mij niet bekend voor.
 
Bevalt die kap beter dan de margrietschijf?
 
Heb de smokeware er nu ook op en zeer tevreden, nadeel van de margriet vond ik het verschuiven van je instelling bij het openen van de deksel.
 
Heb de smokeware er nu ook op en zeer tevreden, nadeel van de margriet vond ik het verschuiven van je instelling bij het openen van de deksel.
Het trucje daarvoor zou zijn om deze een kwartslag te draaien. Bij mij haalde dat niets uit en ik kan met de Smokeware net wat beter alles inregelen.
 
Zo doe je dat met die dop 😉

 
Terug
Bovenaan Onderaan