solexfrank
Stoker
Precies dat dus

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Voor de liefhebbers, deze is ook nog te bestellen in Oostenrijk. Zie onderstaande link. De verzendkosten naar NL zijn €30,- Twee vrienden van me hebben hem daar besteld en ze zijn netjes geleverd. En gewoon te registreren voor de garantie bij Kamado Joe.
Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel isHeb je inmiddels het vilt al vervangen? Ben benieuwd naar je ervaring
haha, heeft even geduurdVilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is
Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Daar ga je geen spijt van krijgen!Dank voor de tip. Ik was al aan het zoeken naar een kamado van fatsoenlijke kwaliteit aan de gunstige kant van de (psychische) 1000 euro grens.
Ik heb hem nu ook besteld.
Ja, plus 30 euro transport is gewoon 800 euro.769 eur nu echt nette prijs
Ik ook want zwart hahaha, wel originele d&c erbij gekocht.Ja, plus 30 euro transport is gewoon 800 euro.
Dat scheelt dan 200 euro met de Kamado Joe classic, maar die heeft ook de aslade en het "niet imitatie" divide en conquer systeem die iedereen(?) hier achteraf ook bij de MB koopt.
En zo is de MB uiteindelijk niet goedkoper... maar wel zwart
Ik heb hem wel besteld, want zwart.
Ja hoor, mits je het D&C als hitteschild gebruiktHet ei is geland en zit in elkaar. Wat een groot en loeizwaar ding zeg. En nu de laatste duitjes maar gelijk weer spenderen aan een D&C systeem. Kan ik het bijgeleverde hitteschild dan als pizzasteen gebruiken?
Nee dat is een truukje om hem zonder hulp in elkaar te kunnen zetten (ongeduld) . zonder deksel is hij veel makkelijker op het onderstel te tillen.Word de Masterbuild geleverd zonder dat de deksel er al op gemonteerd is?
Zou ik voor de zekerheid niet doen idd. Volgens mij staat er in het boekje van masterbuilt niks over "inbranden" maar toch zou ik even een paar keer rustig beginnen.. Of het zinvol is weet ik nietDie van mij werd vandaag ook vanuit Oostenrijk geleverd, morgen zal ik wat plaatjes schieten. Is het verstandig om als eerste pizza's te maken? Meteen 400 graden is wellicht niet aan te raden?