Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik heb het zo nog nooit gedaan. Ik gebruik chips alleen in de smokerbox op de gasbbq. Maar ik week ze eerst, anders zijn ze ook snel erdoor.Heb zojuist bij wijze van proef een flinke hand rookhout in de aslade gedaan en moet zeggen dat ik hier niet echt van onder de indruk was.
Rook was heel subtiel, duurde zeker 5/10 minuten voordat er iets begon en was ook na een 10 minuten weer afgelopen.
Bekijk bijlage 34836
Heb zojuist bij wijze van proef een flinke hand rookhout in de aslade gedaan en moet zeggen dat ik hier niet echt van onder de indruk was.
Rook was heel subtiel, duurde zeker 5/10 minuten voordat er iets begon en was ook na een 10 minuten weer afgelopen.
Bekijk bijlage 34836
Het is misschien een leuke manier om nog wat extra rook te geven als de chunks zijn opgebrand. Dan zullen er waarschijnlijk wel sintels in het bakje liggen.
Maar ik zie wel meer dingen bij Smoking Dad waar ik vraagtekens bij zet. Dit is er daar één van.
Het is wel een handige manier om van je snippers af te komen![]()
Heb jij een basket in de kamado?Heb zojuist bij wijze van proef een flinke hand rookhout in de aslade gedaan en moet zeggen dat ik hier niet echt van onder de indruk was.
Bekijk bijlage 34836
Heb jij een basket in de kamado?
Dat is een groep die ik nog niet kende, ik ga daar ook eens rondneuzen.Als je veel vraagtekens wil zetten moet je op Facebook eens ‘belgian bbq group’ volgen. Ik val soms haast van mijn stoel. Gisteren nog iemand met een BGE die zijn steak eerst een uur in de oven legt om hem dan af te grillen op de BGEEn zo elke dag wel iets waarvan ik me afvraag hoe ik het verzin.
Ik ga vandaag eens snippers gebruiken in de junior. Ik gooi gewoon een hand over het houtskool. Is maar voor mergpijpjes en dus maar 20 min.
Zitten ook enorm veel Nederlanders. Dus helemaal Belgian is het niet. Maar ik zie er wel de hilarischste dingen. Daar zijn ze niet vies van sous-vide en voorgaren in de oven. Of mensen die beweren dat vleugeltjes pekelen ‘enkel en alleen’ voor de show isDat is een groep die ik nog niet kende, ik ga daar ook eens rondneuzen.
Vreemd dat het dan bijna niet tot ontbranding komt. Ik blijf voorlopig wel bij de methode om het op de kolen te gooien.
Als je veel vraagtekens wil zetten moet je op Facebook eens ‘belgian bbq group’ volgen. Ik val soms haast van mijn stoel. Gisteren nog iemand met een BGE die zijn steak eerst een uur in de oven legt om hem dan af te grillen op de BGEEn zo elke dag wel iets waarvan ik me afvraag hoe ik het verzin.
Ik ga vandaag eens snippers gebruiken in de junior. Ik gooi gewoon een hand over het houtskool. Is maar voor mergpijpjes en dus maar 20 min.
Ik ben wel lid van die groep en wat andere op FB. Maar ik van gestopt met reageren op alle onzin die in die groepen wordt uitgekraamd. Het is een constante stroom van onwaarheden en jij bent de zeikerd als je dingen ontkracht![]()
Ik ben wel lid van die groep en wat andere op FB. Maar ik van gestopt met reageren op alle onzin die in die groepen wordt uitgekraamd. Het is een constante stroom van onwaarheden en jij bent de zeikerd als je dingen ontkracht![]()
Heeft allemaal zijn voor en nadelen. Ik doe de commerciële kant van een dakdekkersfirma en door FB en mijn ’vrienden’ daar, komt er jaarlijks wel wat werk binnen.Alleen al daarom heb ik geen Facebook.
Heeft allemaal zijn voor en nadelen. Ik doe de commerciële kant van een dakdekkersfirma en door FB en mijn ’vrienden’ daar, komt er jaarlijks wel wat werk binnen.
Gewoon nog maar bij het woord facebook weet je al genoeg, internet is nu eenmaal voor velen de schone schijn ophouden en verder wat met de e-penis zwaaien. Dat zie je gewoon overal.Als je veel vraagtekens wil zetten moet je op Facebook eens ‘belgian bbq group’ volgen. Ik val soms haast van mijn stoel. Gisteren nog iemand met een BGE die zijn steak eerst een uur in de oven legt om hem dan af te grillen op de BGEEn zo elke dag wel iets waarvan ik me afvraag hoe ik het verzin.
Hoi Marcel,Ben wel benieuwd welk rotisserie mandje jullie gebruiken bij de MB met een Joetisserie.
iemand ervaring?
Hoi Bronin,Dag allemaal,
Ik dit onderwerp voorbij komen en merk dat ik ga twijfelen. Twijfel tussen de monolith basic, the bastard large en de masterbuilt. Iemand enige tips en daarnaast, waar zou ik de masterbuilt überhaupt kunnen bestellen? Ik hoor graag van jullie!
Dank voor je reactie, zag toevallig dat bol.com m via een externe verkoper verkocht voor 950. De monolith basic is geen goede optie denk je?Hoi Bronin,
Ik weet niet of de masterbuilt nog ergens gekocht kan worden. Anders zou ik voor de kamado Joe classic gaan.