BasBQ
Beef en Steak

Kip zonder kop / Ceramic Drunk Chicken Heads

Hij staat er op, en de buren vonden de kip ook erg leuk.

36E373BE-0606-4731-A9D7-28BA243E54E1.jpg
 
    :blush: helaas hebben we geen eindfoto gemaakt.  :blush: :blush:

Ik weet het en ga me nu heel diep schamen maar de kip was weer heerlijk B-)
 
Ik heb (met een heel klein voorbehoudje) nog 4 hoofden over van elke soort 1. Er was wat animo voor deze hoofden, zou degene die serieus hoofden wil even zijn aantal + voorkeur door willen geven. Ik hanteer hier gewoon de volgorde van aanmelden bij (wel binnen 3 dagen reageren anders is de volgende in lijn aan de beurt), dus:
1) vogels
2) Rene
3) Johnybgood
4) Uipko
 
@emiel als je nog wat over hebt zou ik er graag eentje kopen, de football versie vind ik wat minder de rest allemaal leuk. Het maakt mij dus niet zo veel uit wie van de drie het wordt, of maak ik het daar alleen maar moeilijker mee.
 
Die ene met die zonnebril lijkt me wel een leuke.
 
Mocht je nog koppen hebben heb ik wel intresse in nummer 1,2 en 4.
Ze zien er echt super uit!
 
Ik heb interesse in nummer 2 & 3 als er veel aanmeldingen zijns een van die twee ook voldoende.

Edit: ik lees nu pas goed.. Je hebt er maar 4... Dus dan doe nr. 2 maar...  :D ...
 
Ik zou graag de kop met zonnebril willen en de Mexicaan
Lees de tekst nu pas goed
Er zijn er maar 4 dus in dat geval de Mexicaan(Southwestern Chicken head. )
 
Als er nog zijn wil ik er ook wel eentje.
 
coelho zei:
Hij is wat verkleurd, waarschijnlijk vanwege rookhout. Issie vaatwasserbestendig?

Klopt. In het begin van de sessie zijn ze nog helemaal schoon. Of ze vaatwasserbestendig zijn weet ik niet, maar maak ze altijd met de hand schoon. Laat ze even weken in een sopje en dan zijn ze redelijk makkelijk weer schoon te maken.
 
Ik heb voor de reserve kippen ook berichten naar de eerste aanmelders gestuurd (Vogels, Rene, Johnybgood & Uipko). Het duurde wat langer vanwege de festiviteiten rondom de TT in mijn stad, ik moet daar als Assenaar & motor gek uiteraard aan mee doen  :p
 
Mij mij mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan