BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de augustus fotowedstrijd, Vis

Wie heeft het thema van deze maand, Vis, op de beste, meest originele of mooiste manier in beeld geb


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Slechts 4 inzendingen deze maand, zal denk ik ook aan het onderwerp hebben gelegen, want het weer nodigde de afgelopen maand toch wel uit tot barbecue?n.

Jord:
5659fe5e-8823-04c8.jpg



Nosmo:
Fotowedstrijdaug2012Large.jpg



Henny:
P8170033-1.jpg



JohanDeJong:
IMG_2733x.jpg
 
Ik ook.
 
Ik ook gestemd... Vond het wel een lastig onderwerp, toen er iemand over vis sticks begon dacht ik kabeljauw file.... Maar toen kwamen de foto's....... Ssssst
 
ook mijn plicht vervuld
 
Yep...
 
Stem uitgebracht
 
Boven aan dit topic staan vier namen met een rondje ervoor. Je kunt stemmen door een zo'n rondje aan te klikken.
 
Spannend, ik ben benieuwd.
 
Hier ook gestemd.

Weinig inzendingen, maar wel van Top niveau 
animaatjes-duimen-67204.gif


Ik kon niets naar mijn zin vinden bij de Makro (wat anders zou zijn als de andere deelnemers)

Volgende x beter.  :)

Mac
 
De keuze is reuze. :p
Ik heb m'n plicht gedaan.
 
Slechts 4 inzendingen deze maand, zal denk ik ook aan het onderwerp hebben gelegen, want het weer nodigde de afgelopen maand toch wel uit tot barbecue?n.

Een uitdaging is toch leuk ?  ;) Helaas door mijn werk kon ik mijn eigen uitdaging niet waarmaken  :( Maar de 4 foto's zijn allemaal erg goed gelukt en het water loopt bij mij in de mond hoor, lekker een visje op zijn tijd. Heb wel mijn stemplicht volbracht  :)
 
zo de stem plicht ook weer gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan