BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de augustus fotowedstrijd, Vis

Wie heeft het thema van deze maand, Vis, op de beste, meest originele of mooiste manier in beeld geb


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
voted as well als newbie op dit forum. volgende maand maar eens meedoen als het thema leuk is! :)
 
En de winnaar met overweldigend geweld, zoals al reeds verwacht vandaar dat iedereen afhaakte ;) JORD :)

Van harte gefeliciteerd!!
 
gefeliciteerd Jord, ben benieuwd naar jou onderwerp komende maand  :)
 
Gefeliciteerd Jord!!!
 
Hiep hiep Jord!
 
Jord, gefeliciteerd met je "landslide victory" ;D

Zo zie je maar dat de grootte er wel degelijk toe doet. ;)
 
Top foto Jord

animaatjes-smiley-met-bordje-08076.gif


Gefeliciteerd

Mac
 
Proficiat Jord!
 
Cool!!!!! Ik denk dat ik wel weet wat het gaat worden maar twijfel nog tussen twee opties. Vandaag hak ik de knoop door, eerst een partij voor 300 man wegpoetsen :)
 
Oh f' it, zat te denken aan orgaan vlees maar ga toch voor "exotisch" dus kom maar op met die ratelslang, krokodil of eendentongetjes :)
 
Jord er staat al een dag een PM op je te wachten!
 
Proficiat Jord !

Leuke keuze ook voor het volgende thema. Ben eens benieuwd wat dat voor foto's gaat opleveren :)
 
Jord is na deze overwinning eerst op vakantie gegaan ;)
 
Was even druk bezig met een Bbq voor 300 man in noord-Friesland. Om de wedstrijd wat toegankelijker te maken voor meerdere q'ers veranderen we de topic deze maand. Ipv exotisch gaan we voor Steak toppings! Dus pak je favoriete steak en bedenk er een mooie topping voor die verder gaat dan de blue cheese crumbles ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan