BasBQ
Beef en Steak

Kettle Joe

Tabelletje dat ik naar mijn klanten stuur:
2018​
2021​
%
Koper​
6.838,55​
9.352,06​
+36,76%
Aluminium​
2.246,40​
2.597,26​
+15,62%
Gietijzer​
287,40​
390,20​
+35,77%
Transport​
1.250,00​
10.024,00​
+801,92%

Gietijzer:
CI.jpg

Transport:
Trans.jpg



Vrees dat alles binnenkort in de winkels enorm gaat stijgen in prijs.
En het is niet alleen een prijsprobleem maar ook een bevoorradingsprobleem.
Een container willen betalen is 1, maar er effectief eentje krijgen, das nog iets anders.
Ook de transit tijden, vroeger 30 à 40 dagen, nu zitten we op 10 à 12 weken o_Oo_O
 
Ik heb de Kettle Joe van Kamado Joe nu 3 maanden in gebruik. En heb daar een video over gemaakt. Wat werkt goed, wat niet en is het een fijne barbecue?

 
Ik heb de Kettle Joe van Kamado Joe nu 3 maanden in gebruik. En heb daar een video over gemaakt. Wat werkt goed, wat niet en is het een fijne barbecue?


Ik heb em gezien! Hartstikke leuk en informatief filmpje. Eerlijk is eerlijk, het blijft een mooi ding om naar te kijken. Ik heb de keuze nog steeds niet gemaakt haha.

Heb in ieder geval wel de keuze gemaakt dat ik geen keramisch wil. Strijd is nu tussen de Weber Summit en Kettle Joe
 
Laatst bewerkt:
Ik heb em gezien! Hartstikke leuk en informatief filmpje. Eerlijk is eerlijk, het blijft een mooi ding om naar te kijken. Ik heb de keuze nog steeds niet gemaakt haha.

Heb in ieder geval wel de keuze gemaakt dat ik geen keramisch wil. Strijd is nu tussen de Weber Summit en Kettle Joe
Kettle Joe doe doe en join ons “nog” kleine clubje 😉
 
"summitters" is ook een klein groepje welkom hoor

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Hier na lang zoeken en twijfelen nu toch ook een voorkeur voor deze BBQ.
Enkel mijn vrouw nog overtuigen dat ik echt die knalrode Joe nodig heb! 😅
 
Hier na lang zoeken en twijfelen nu toch ook een voorkeur voor deze BBQ.
Enkel mijn vrouw nog overtuigen dat ik echt die knalrode Joe nodig heb! 😅

Aii.... is bij mij niet gelukt. Alles van KJ is geen optie want "dat vloekt enorm met de tegels". Sterkte ;)
 
Ik twijfelde nog in de toekomst om een KJC2 of junior erbij te kopen als de gasBBQ de geest geeft, maar die kettle kost evenveel als een junior. Dus nog wat meer twijfel. Dan heb ik wel wat meer capaciteit :ROFLMAO:
 
Aii.... is bij mij niet gelukt. Alles van KJ is geen optie want "dat vloekt enorm met de tegels". Sterkte ;)
KJ Classic 2 black edition is er ook nog even geweest net als de masterbuilt. Die hadden toch zeker wel gekund? Of was het de naam die vloekte :ROFLMAO:
 
KJ Classic 2 black edition is er ook nog even geweest net als de masterbuilt. Die hadden toch zeker wel gekund? Of was het de naam die vloekte :ROFLMAO:
Hahaha, ik heb ze bekeken inderdaad, maar de boot gemist. Ik ben eigenlijk pas sinds dit jaar "echt" aan het bbqen (ipv enkel burgertjes grillen)
 
Prijs zakt wel hard....

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Voor 500 euri heb je er wel een heel leuke BBQ aan......

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Net het filmpje van Noskos gekeken en ook die over het ijken van je thermometer. Dat laatste wil ik denk ik ook eens doen met mijn kamado. Alleen heb ik geen super goede thermometer. Ik heb de fantast van Ikea en ik heb ook niet zo’n mooi ijzeren houdertje. Weet iemand of dit gaat lukken als ik de fantast op m’n rooster leg? Of moet je de meter een paar cm moeten liften? Zo ja, hoe?
 
Net het filmpje van Noskos gekeken en ook die over het ijken van je thermometer. Dat laatste wil ik denk ik ook eens doen met mijn kamado. Alleen heb ik geen super goede thermometer. Ik heb de fantast van Ikea en ik heb ook niet zo’n mooi ijzeren houdertje. Weet iemand of dit gaat lukken als ik de fantast op m’n rooster leg? Of moet je de meter een paar cm moeten liften? Zo ja, hoe?
https://www.rookoven.com/clip-voor-oven-probe.html Zo’n clip voor je thermometer probe kost € 3,95
 
Terug
Bovenaan Onderaan