BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 7! Voorjaar 2016

Dat is nog redelijk snel, ik heb de mijne vandaag naar een afhaalpunt laten sturen in een andere plaats omdat ik niet thuis was en nou is hij er pas tussen 14.00 - 1800 terwijl ik daar om 13.00  twee straten verderop ben  X( dus vrijdag ochtend maar even een stukje omrijden om hem op te halen voordat ik naar me werk ga.

 
Eerste levering is hier binnen, nu nog binnenkort uitproberen.

Bedankt
62b342c95bf080d6de33a0f1cf1f55c8.jpg
 
Klaar voor verzending!

Batch-7-3.jpg
 
Top! Kan ik 'm hopelijk toch al gaan gebruiken voor de pulled pork zaterdag!
Ben benieuwd!
 
Denk dat ik morgen maar eens een lamschouder ga halen of een stuk
rund voor pulled beef!

Lekker snel allemaal Piet!
 
De HM en de voeding zijn niet waterdicht, een paar spatjes zullen wel kunnen maar het is beter om alles zo droog mogelijk te houden.

De fan is ook niet waterdicht maar is in mijn ervaring wel wat robuuster, ik zou echter proberen om de fan ook zo droog mogelijk te houden.

 
Goed werk! Vrijdag direct maar even uit proberen. Hoop dat hij er dan al is.
 
Ik (en mijn collega gok ik zo) wacht met smart op ronde 8!
 
Ik heb hem vandaag toch kunnen ophalen en meteen er mee zitten spelen op me bureau.
Alles was heel goed verpakt, waarvoor dank.
Het enigste is dat me opviel is dat ik niet altijd het ip adres in het display krijg, echter hij staat nu vast ingesteld op ip dus nu wachten tot zaterdag voor de live test.
Ik heb nog wel 1 vraagje hoeveel stroom (A of mA) mag de fan trekken?
 
Nosmo,

Kan de voeding ook uitgerust worden met micro of mini USB?

Dan kan je makkelijker een batterypack gebruiken namelijk ;-)
 
denman1710 zei:
Nosmo,

Kan de voeding ook uitgerust worden met micro of mini USB?

Dan kan je makkelijker een batterypack gebruiken namelijk ;-)

De HM werkt op 12V en USB is maar 5V dus dat gaat niet. Er zijn echter wel 12V batterypacks in de handel en die werken wel.
 
pietpukje zei:
Ik heb hem vandaag toch kunnen ophalen en meteen er mee zitten spelen op me bureau.
Alles was heel goed verpakt, waarvoor dank.
Het enigste is dat me opviel is dat ik niet altijd het ip adres in het display krijg, echter hij staat nu vast ingesteld op ip dus nu wachten tot zaterdag voor de live test.
Ik heb nog wel 1 vraagje hoeveel stroom (A of mA) mag de fan trekken?

De maximale stroom is niet gespecificeerd, maar uit ervaring weet ik dat 200 mA geen probleem oplevert. Ik ga de volgende versie van de HM trouwens uitrusten met een polyfuse om de uitgang te limiteren tot 500 mA.
 
Uiteraard komt DHL wanneer ik 10 min weg ben.
Echt zo ontzettend vermoeiend die DHL, elke keer hetzelfde gezeik
 
Terug
Bovenaan Onderaan