BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 7! Voorjaar 2016

Onderdeel van de opvoeding ;)
Goed bezig, mooi dat het zo vlot verloopt.
 
Nosmo zei:
Update!


De betalingen zijn binnen en alle onderdelen zijn inmiddels besteld. Ik verwacht komende week al het een en ander binnen te krijgen.
Mijn zoon is bezig om kastjes te printen (jazeker, Nosmo electronics gebruikt ook gewoon kinderarbeid ;) ).

Zodra ik ga bouwen komen de foto's vanzelf weer online.

Top!
 
Update!


Alle kastjes zijn inmiddels geprint, en ik ben volop aan het bouwen.

Verreweg de meeste elektronische onderdelen zijn binnen, de probes en de blowers zijn gearriveerd. Ook heb ik de RPI's en geheugen kaarten en de wifi sticks al in huis. Wachten is nu nog op de rest van de onderdelen en de voedingen maar ik heb goede hoop dat het meeste deze week wel in de bus zal liggen.

Foto's volgen.
 
Klinkt goed, mooi vlot tot zover. Hoop dat de redt van de spullen snel zullen arriveren.
Kan niet wachten om hem te ontvangen en mee te gaan spelen
 
Batch7_1.jpg


Batch7_2.jpg
 
Lekker bezig!
 
inderdaad, heel goed bezig. #:-S
 
Knap hoor
 
Update!


Goed nieuws maar helaas ook iets minder goed nieuws :(

De leverancier van het laatste onderdeel waar ik nog op zat te wachten heeft in zijn oneindige wijsheid besloten om in plaats van de bestelde 20 stuks maar 4 stuks te leveren, dit geeft helaas een vertraging van rond de twee weken X(.

Nu betekent dit wel dat ik in ieder geval 3 heatermeters en 1 DIY kit kan voltooien en kan versturen, dit worden de eerste 3 complete die besteld zijn en het eerste DIY pakket (first in first out).
De gelukkigen hebben als het goed is een berichtje van mij gekregen.

 
Zal je altijd zien, ben ik net nummer 4!
Nou ja, moet ik m nog even 2 weken zelf proberen op temperatuur te houden hahaha  ;)
 
Yippie, was er snel bij, morgen de beenhammetjes nog met de hand en volgende week een testrun met de heatermeter  :)
Harstikke bedankt
 
denniz zei:
Zal je altijd zien, ben ik net nummer 4!
Nou ja, moet ik m nog even 2 weken zelf proberen op temperatuur te houden hahaha  ;)

ik was de laatste.....  wat staat er trouwens in de bijbel??

de laatsten zullen de eersten zijn.

nah,  gewoon lekker wachten want ik heb toch geen haast.
 
Nosmo, ik probeer je een PM te sturen met m'n adresgegevens maar krijg melding terug dat je inbox vol zit....

Misschien dat je mij nog een PM kunt sturen met je mailadres?
 
Mooi! Met de raspberry Pi 3 zit er vast een leuke nieuwe heatermeter design challenge aan te komen, maar dan zonder extra wifi kaart :)
 
hamaesir zei:
Nosmo, ik probeer je een PM te sturen met m'n adresgegevens maar krijg melding terug dat je inbox vol zit....

Misschien dat je mij nog een PM kunt sturen met je mailadres?

Oeps, volle mailbox! :blush:

Als het goed is, is er nu weer ruimte...
 
Gilles zei:
Mooi! Met de raspberry Pi 3 zit er vast een leuke nieuwe heatermeter design challenge aan te komen, maar dan zonder extra wifi kaart :)

Ik zat meer aan een kleinere versie met een de RPI zero te denken. Met software versie V13 is het eigenlijk ook niet meer nodig om nog een ethernet poort te hebben en dat was voor mij de enige reden om de B+ te gebruiken. Nu alleen nog even wachten totdat ze een beetje goed leverbaar worden.
 
Goed nieuws,

De laatste onderdelen zijn ook binnen gedruppeld en ik ga de heatermeters vandaag klaar maken voor verzending. Hopelijk kan ik morgen al gaan beginnen met versturen.

 
Terug
Bovenaan Onderaan