BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 6!

Je bent te laat, alle Auber spullen zijn al besteld en onderweg. Ik kan er nu niets extra's meer bij bestellen.
 
Hou je nu veel probes over Nosmo?  (omdat je minimaal 50 moest bestellen?)
 
Ik hoop dat ik het de volgende keer op tijd zie  :(
 
@john; ik heb nog een HM te koop, zie forumdeel te koop.
 
Superjohn zei:
Ik hoop dat ik het de volgende keer op tijd zie  :(


E?n van de DIY kitjes is geannuleerd, ik heb de onderdelen wel al besteld dus ik heb nu een set onderdelen over.

Ik zou hier nog een complete HM van kunnen maken voor een liefhebber. Een nieuwe blower of thermokoppel heb ik echter niet beschikbaar voor deze HM, Maverick ET73 probes heb ik nog wel. Eventueel heb ik nog wel een gebruikte blower te koop voor weinig (alleen in combinatie met deze HM) maar geen TC  of adapter plaatje voor de blower.
 
Verkocht!  :D

(aan Superjohn)
 
Piet,

Ik heb geen fan bij besteld omdat ik die al heb. Alleen mijn kabel heeft geen RJ-45 stekker aan het einde. Ik wil dus alvast een nieuwe kabel gaan maken met aan de ene kant de fan aansluiting en aan de andere kant een RJ-45 stekker. Kan jij aangeven welke pootjes van de RJ-45 stekker de plus en de min voor de fan zijn?

Alvast bedankt.
 
Tjoepie zei:
Piet,

Ik heb geen fan bij besteld omdat ik die al heb. Alleen mijn kabel heeft geen RJ-45 stekker aan het einde. Ik wil dus alvast een nieuwe kabel gaan maken met aan de ene kant de fan aansluiting en aan de andere kant een RJ-45 stekker. Kan jij aangeven welke pootjes van de RJ-45 stekker de plus en de min voor de fan zijn?

Alvast bedankt.
Ben piet niet maar zo zou het moeten. .

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=6243.msg118675.msg#118675
 
Thanks :) Ik weet genoeg en ga knutselen.
 
Het is niet m'n beste foto ooit, maar toch even een kleine status update;

batch6-3.jpg


De printjes zijn 95% klaar, ik wacht nog op de thermokoppel-versterker IC's en dan kan ik ze afmaken.

Verder wacht ik nog op de 12V voedingen en de wifi sticks. Alles is onderweg en ik verwacht het eigenlijk deze week binnen te krijgen, maar je weet maar nooit.
 
Tjoepie zei:
Piet,

Ik heb geen fan bij besteld omdat ik die al heb. Alleen mijn kabel heeft geen RJ-45 stekker aan het einde. Ik wil dus alvast een nieuwe kabel gaan maken met aan de ene kant de fan aansluiting en aan de andere kant een RJ-45 stekker. Kan jij aangeven welke pootjes van de RJ-45 stekker de plus en de min voor de fan zijn?

Alvast bedankt.

Plaatje van de HM wiki;

687474703a2f2f692e696d6775722e636f6d2f427945336f586a2e706e67


Het zijn de middelste twee aansluitingen op de RJ45 connector. Als je een standaard netwerkkabel gebruikt zijn dat de blauwe en de blauw/witte draad. De blauw/witte is de +, die komt op de rode draad van de ventilator. De blauwe gaat naar de zwarte draad van de ventilator.
 
Top, vanavond netwerkkabel knutselen. Ik had de info zelf dus ook kunnen vinden  :D
 
Ahhh... jammer dat ik deze ronde gemist heb. Ik doe graag mee met de volgende ronde!
 
We hebben al contact ;) maar bedankt!
 
ik zie dat ik de boot ook heb gemist van dit mooie initiatief! ga het zeker in de gaten houden voor een volgende ronde, ben nl bezig met mijn eigen reverse-flow smoker te maken en daar zie ik zeker een toegevoegde waarde!
 
Vanmiddag vlak voordat we naar Brugge vertrokken postbode aan de deur. Pakketje met een heatermeter :) Jeej, volgend weekend bbq-en!
 
Tjoepie zei:
Vanmiddag vlak voordat we naar Brugge vertrokken postbode aan de deur. Pakketje met een heatermeter :) Jeej, volgend weekend bbq-en!

Kijk, goede berichten! Foto?
 
Terug
Bovenaan Onderaan